19οΚεφάλαιο

86 7 4
                                    


Εκείνο το βράδυ η Φωτεινή ανέβηκε στο δωμάτιό της για να τηλεφωνήσει στον Χρήστο.Με το μήνυμα που της έστειλε δεν κατάλαβε και πολλά οπότε ήθελε να μάθει λεπτομέρειες αλλά και να σκεφτεί με τον Χρήστο πως θα την εξαφανίσουν τώρα που δεν μένει πια μόνη της.Γιατί από ό,τι κατάλαβε η Ελπίδα είχε ήδη μετακομίσει στον Μιχάλη.

-Χρήστο; έλα τι γίνεται;Πού είσαι; Του είπε η Φωτεινή μόλις ο Χρήστος απάντησε στο τηλέφωνο.

-Αυτή την στιγμή είμαι στο ξενοδοχείο.Από την ώρα που μπήκε η Ελπίδα στο σπίτι του αγαπημένου σου έφυγα.Της απάντησε με ειρωνία.

-Ρε Χρήστο σου εξήγησα ότι δεν νιώθω για τον Μιχάλη τίποτα.... λοιπόν ό,τι δεν έγινε απόψε θα γίνει αύριο το βράδυ.

-Και τότε γιατί τα κάνεις όλα αυτά αφού δεν νιώθεις τίποτα γι αυτόν; Με χρησιμοποιείς Φωτεινή αλλά δεν θα σου κάνω την χάρη.

-Σε παρακαλώ Χρήστο μου πίστεψε...σου έχω πει ποτέ εγώ ψέματα;

Με όλες τις γλύκες η Φωτεινή έπεισε τον Χρήστο και το επόμενο βράδυ θα έμπαινε μαζί με τον φίλο του στο σπίτι του Μιχάλη παίρνοντας την Ελπίδα.Ο Μιχάλης φυσικά θα έλειπε από το σπίτι του και θα άφηνε μόνη την Ελπίδα.Θα το κανόνιζε η Φωτεινή παίρνωντάς τον τηλέφωνο ότι δήθεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα και έπρεπε να πάει από την Φωτεινή.

-Όλα εντάξει; Αύριο το πρωί θα έρθει η Ελπίδα από δω να πιούμε καφέ....και το βράδυ θα την ξεμοναχιάσετε..χαχα. Είπε η Φωτεινή.

-Όλα μια χαρά...όμως...τίποτα άστο! Καληνύχτα.

-Καληνύχτα Χρήστο μου...Του είπε και έκλεισαν το τηλέφωνο.

Το επόμενο πρωί η Ελπίδα ετοιμαζόταν να πάει στην Φωτεινή να πιουν καφέ όπως είχαν κανονίσει.Η Φωτεινή θα ψάρευε την Ελπίδα για την σχέση τους με τον Μιχάλη.Παράλληλα η Εύη είχε φύγει από πολύ πρωί για δουλειές και για να επισκεφτεί τον Πέτρο.Χτύπησε το κουδούνι και η Φωτεινή αναπήδησε από τον καναπέ για να πάει να ανοίξει... Ήταν η Ελπίδα.

-Καλώς την..Καλημέρα.Είπε η Φωτεινή.

-Καλημέρα κολλητούμπι μου... Της απάντησε και της έδωσε ένα φιλί και μία μεγάλη αγκαλιά..

SistersWhere stories live. Discover now