Grabe dali ra kaayng panahon sa? Murag first year college paman ko kagahapon, karon ky fourth year na mygosh one year nalang mu graduate najud ko. I cannot wait to paso na jud. Kasukaon nako magtanaw sa blackboard sa classroom. Pero no choice, kinahanglan gyud ta muagi sa lubak nga dalan before unsa."Hoy buang. Nag hinuktok na sad ka diha first day of class pa gani!" Ingon sa akong bestfriend nga puti kayg nawong, gihinganlang si veronica.
Oo mas una pajud ninyo mahibaw-an ang pangalan sa akong besfren kysas ako. Bes, maulaw jud kos akong pangalan maong sa karon, secret sa.
"Kapoy na skwela gyud mam." Mao ra akong tubag.
"Tapulan jud ka forever dai. Grabe. Mygani noh nakaabot pakag fourth year."
"Che!" Mao ra akong naingon. Giingkit nalang nako akong burger samtang naghuwat sa akong sunod nga klase.
Daghan kaayo kog gi huna2. Isa na ddto akong labhunon nga bali isa ka bundok. Sukad pa lastweek, enrollment ko last nanglaba. Wa man tana koi gibuhat pero ambot, reyna ng tapulan gyud ko. Mapasaylo pako ninyo guys? Wala gyud koi lain gi huna2 karon kundi muoli.
Pero huna2on pa lang nako nga ig uli nako wanmilyon akong labhunon, gkapoy nako. Pero wala koi mabuhat. Laen sad guru ug mag hukas ko sa?
"Dai. Wa ka ma excite sa imong ma kauban sa thesis? Malay nimo si Brian diay!"
Gihapak nako sya. Unsaon nalang ug naay makadungog oy. Pinaka dakong secret raba nako na akong crush feels sa iya. Classmate diay tuod namo na si Brian since first year hantod karon ky parehas man mi ug course, computer science. Gwapo man jud siya oy. Kana ganing pag mukatawa sya kay manggawas iyang dimples. My gosh. Pero shudi an muasa ky wanmilyon pod kabuok ang nag apas. Ug aside sad ana, friend kaayo mi ug dha rapod jud kutob. Sad life hanu.
"Paghilom ragud bi. Guntingon ko na imong lips ba." Hunghung nako sa iya sabay kusi.
"Agay! Di na lage!"
"Dapat lang. Kay naa pud lage mabulgar lage ba." Gigamay2 nako akong mata pra manungog sa iya. This time, ako nasab ang nahapakan.
"Sige testingi lage ky nahh"
"Che!" Patas ramis pakno. Kung naa syay pang black mail sa ako, ako sab naa. Hah. Abi pa lang. Naa man pud gud na syay crush engineering lang hinuon. Ug friend sab niya. Lain baya hanu kanang maka gusto kas imhang friend ba. Mas maayo pa maka crush ug d nimo friend ky pwede ba nimo sya singgitan ug i love you. Hehehe.
Bestfriend jud mi hanu kay parehas mi friendzoned.
"Asa ka paghuman ani mam?" Ingon si V. Boring naman jud kaayo ag klase ky seg ila2 ra ky first day baya. Makalagot ba ky first day mag ila2 kaila naman ta mi ani nila tanan ky balik2 ang nga dagway.
"D ko mueskwela ugma uy." Ingon ko. "Cgeg ila2 mura sab tag wa kaila aning mga nawnga kalami nalang panghapakon aning mga instructor ay."
"Unsa man ka uy. Hatageg justice ang tuition nimo ba!"
"Mam. Shudi an. Wa koi ma learn anang mag ila ila ra." Ingon sb ko. Ky it's true. Alam na kaayo nko ang pattern ani nga school basta first three days sa school.
"Malay mo dai. Naay transferee nga cute. Edi papha na dayon ang show ky maunhan ka."
"Duh. You know me. Wa koi interes sa laing laki. Kay siya ra gyud akoa. Charot!"
"Edi wow!" Mao rajud ang natubag sa pakno.
Kinis veronica ba. Ganahan man jud ni siyag mga laki2 oy naunsa ba. Pero ayaw ka bisag ingani ni ka bigaon lami pod mu mama. Permi ni sya ga host sa among school pag ny mga events ky gwapo mu istorya. Talented nga bata. Sikat sa school. Kana ganing feeling nga 'nobody' rko sa school jud pero tungud sa iya mailhan nlang sab kos kdaghanan. Chaka man tna ko. Sulti sb sa tanan ky kambal daw mi. Mao2 man gud daw meg nawng. Mao pod ug style sa hair. Mao pod ug height. Ambot. Para sa ako mas gwapa pako! Charot!
YOU ARE READING
Akong Silingan Nga Chuy
Random"Kabalo man ko nga walay forever sa atong duha pero sagdie lang gud kong maka gusto sa imo."