14

146 7 2
                                    


Mam! Grabe ka labad sa akong ulo. Gbuka nako akong mga mata ug nakita ug nakita si Mike natulog sa akong tiilan naki share sa habol.

Yami.

Nganong naa ko dris iyang kwarto natulog? Mygash. Wa koi nadumduman sa mga pangyayari gabie. Akong nadumduman ra ky nag chika2 mis parking lot ug..

Omg.

Nakadumdum na diay ko. Nag emote ko sa iya! Karon pako gibati ug kaulaw sa akong drama gabie. Nabuang naman ko oy. Luod kaayo ko! Unsa na kahay huna2 ani niya sa ako jusko pakauwaw rajud ka barbie!

Ug omg. Naa nasad koy nadumduman!

Nakasuka ko. Nakasuka kos akong sanina. Speaking of sanina, lahi na lage akong sanina.

Shitso! Nagdali2 kog bangon bes ug nipadong ug dali2 sa cr. Naka tshirt nalang lage ko? Yami. Gi ilisan kos buang?

Halaka. Wa kaha ko niya gi rape?

Oa na ka diha barb. Mailhan man gud daw na ky mag sakit daw imong tooot. Ug wala man nagsakit? So wala. Safe ra.

Pero! Shitso oy! Giilisan btaw ko nya? Yami! Nabuang na! Meaning..

Omg. No. No. No.

Pls.

Pero ug no pod. Knsa pd traw muilis nako?

Hoy naunsa naman ko!!!!

Ug nganong dri man ko natog? Nganong wa man ko sa akong kwarto natog? Jusko. Nabuang na. Nag dali dali kog kuha sa akong mga gamit nga naas bed nya ug nisutoy pa gawas. Wa pd sya ka bantay ky himbing kayng tulog. Udtong larok naman diay. Grabeha mani oy. Naa raba koi klase unya alas tres. Actually, 'mi'. Naa pa mi klase unya ni Mike.

Dali dali kog kuha sa akong yabi sa akong bag pero wa nko nakitan. Ddto nko na realize nga nabilin napod diay nko sa kwarto sa kadali dali nako gabie. Nahapak nako akong agtang.

Nganong bulok man jud ko?

Nisaka na sad ko kang Manong sa makausab. Gisamokan nani sya sa ako ba. Nakulbaan baya ko ani niya ky kdtong niage nangutana sya pgka buntag aha dw ko natog. Niingon sab ko sa unit7 akong friend. Pero pgka sulti nakog unit7 murag nalain iyang nawng. Murag lain iyang huna2. Kulbaan ko ba basin isumbong ko sa tagiya. Ky kbalo bya na sya nga anak ko sa friendship sa tagiya dri. Mygad. Mao jud na akong gika kulbaan.

"Uyab mo ana niya dai?" Ingon si Manong samtang nagkuha sa keys.

Mao nani akong giingon lagi ba. Naalaan namig uyab! Bulok man jud ko oy.

"Ha? D manong oy. Amigo rna nako. Classmate mn mi" Defend nko.

"Ah."

Iyang ah ky mrag wala nituo. Basn isumbong nko ani mygash. Kulbaan nako mam.

Sa wakas naabli na akon kwarto na sb. Nabilin man diay sa akong higdaanan ang keys.

"Salamat manong." Ingon rko ug nitando ra sya ug nibalik na dayon.

Sge rakog pang hasol ni manong landlord ay. Mapasaylo pa ta ko nya. Pero ang kalabad sa akong ulo mam, perte. Murag mabuak! Naka decide ko nga mupalit ug cup noodles sa gawas pawala sa hangover mao tong nigawas ko ug nagpalit sa mini canteen sa atbang.

Na kuratan kog knsay nanguhit. Akong manghud man diay!

"Wa man ka nag sulti naa man diay ka diha!" Ana kos iya. Nagdala syag packbag. Dri jud diay matog ang tae.

"Para suprise te uy. Unsa man ka wa man ka mingawa sa ako." Drama sa tae.

"Che! Oa bsag last week pa gni ta niuli." Ingon sab ko ky nag ino-a na sad sya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 24, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Akong Silingan Nga ChuyWhere stories live. Discover now