Nakahigda ang kalaban ni Nico ug si Nico sab ky naay dugu ang lips. Si Jane grabeng pugung2 sa iya apil na si V. Unya sila Brian ug sila Mike gpatung-an nila ang duha ka nag away. Asa naman to ilang mga bouncer dri diay?!Pero na curious ko knsa ang kalaban ni Nico nga d mani sya basagulero. As in! First time ni siya nakig sumbagay! Ug kung unsa man gning rason, sure ko d sab guru joke nga pgka rason.
Nisuksok kos kilid ug gitanaw kung knsa man gani ang kalaban ni Nico ug shitso.
Ex mani ni V?!
Si Fred. Iyang buwisit nga ex nga gina kulata sya sauna.
Nawala tanan kaluoy nako sa kalaban ni Nico pagka balo kung knsa iyang kasumbagay. Sakto rapod oy nga gikulata ni siyang Nico! Baga syag nawng! Wai batasan nga pagka lalaki mangulatag uyab!
"Pls. Tama na Nic." Ana pud si V gapugong kang Nico.
Sus. Mao jud ning tawhana ni ngnong wa nani pagka seryoso sa gugma akong amiga ba. Kalami luba lubaon!
"Bro tama na bro." Ana si Brian kang Nico.
Kabalo ko nga suko pod nis Brian kang Fred ky kabalo mna sya sa story. Pasensyoso lang jud ning tawhana ni.
"Bai. Unsa mana inyong amigo diha bai mukalit raman ug sugod. Storyahi na bai." Ana pod ang isa ka laki nga mrag amigo gani ni ni Fred ky ddto man sya nga side.
Hambugero!
"Bai. Kalimtan na nato ni nga nahitabo ni. Pasensya namo sa among amigo d nani mautro." Ingon pod si Mike nga gpakalma niya ang pikas kampo para maundang na ang gubot.
"Pasensya? Ngita manag bikil inyong amigo diha bai? Unsa my gusto ana." Ana pud ang isa ka lalaki nga mrag batos pod ata ning Fred.
Nakulbaan nako bes. Grabe ang tension dring dapita jusko!
"Bai. Storyahan nalang nato ni. Kalma lang mo bro." Ana pod si Mike pero si Nico, ni tap kalit sa iyang bukton.
"Bro d mahimo ng kalma. Gi bastos niya si Veronica. Sauna pa na siya abusar kaayo hangtud karon ba naman? D na pwede."
Ingon si Nico nga grabe ka suko ang nawong. Si Brian sab, pagka dungog ato, ni lahi ang expression sa iyang nawng. Ang kagaina nga nagpugong2 sa iyang kalagot, karon ni gawas na.
Ug ang kriminal nga fred, nitingog paman jud.
"Kalma? Or gi bayotan lang jud mo?"
Ug sa wa pko naka blink sa akong mata, nakahigda napod utro si Fred.
Na ikaduhaan ni Brian.
Tagam ka dong! Bagay rana sa imo kang buanga ka! Abusar kaayo na imong pgka hambugero!
Pero ang sunud nga nahitabo, si Brian na sab ang nakahigda kay nasumbagan sab sa kaubanan ni Fred. Ug sa dihang nisukol napod si Brian ug sila na sab ang nagsumbagay! Si Mike sab gsumbag pod sa ilang isa ka kauban pero wa sya nagpa pildi ug gisuklan sab niya.
Halaka. Nagka gubot na ang kalibutan. Tabang jusko!
"NAAY PULIS!"
Ug ddto nahilom ang tnan ug naundang ang away.
Na shock nalang ko gi bira nakong Brian pa gawas ug padung sa parking area ug nag dali2 mi tanan ug sulud sa sakyanan. Pati ang mga taw sulud sa bar nagka gubot na.
"Bry. D nimo kaya mag drive. Ako ra." Ingon ko ug dali2 sab ghatag ni Brian ang yabi sa akoa ug nag pasutoy nako sa wai pag duha2.
Alas dos na sa gabie ug d na kaayo tantong bibo ang kalsada maong okay lang mgpa kusog ug dagan. Wa ko kabalo asa mi padong ky d baya ko tga dri. basta ako, drive hantod sa makalayo.
YOU ARE READING
Akong Silingan Nga Chuy
Random"Kabalo man ko nga walay forever sa atong duha pero sagdie lang gud kong maka gusto sa imo."