Grabe iyang nawng ga ngisi nga ga smirk. Kanang wa ra sya na shock nga ako. So..."Tag-an ko pa lage. Ikaw."
Ug grabe niyang katawa2.
So kabalo siya nga ako?!
"Unsa man? Kuhaon ni nimo or dli?"
Shitsu gi dali nakog kuha ang panty ug dali2 gsuksok sa bag bhalag wa nani na plastar.
Sure ko pula na kaayo akong nawng nilakaw nalang kog pinalabad.
"Barb! Sabay nata"
Shitso ka.
Shitso ka.
Shitso kang tawhana ka!
"Parehas raman ghapon tag padulngan." Ana sya ig nidungan ug lakaw sa ako.
Pero ako, mas nipaspas pajud kog lakaw ug wa sya pansina.
Pero useless ky tag-as kay syag lakang maapsan ra ghapon.
Kabalo man ko nga useless pero wa lang jud ko kbalo unsa akong buhaton! Nanginit pag ayo akong nawng. Sure ko pula na kaayo ko.
"Naulaw ang kamatis sa ka pula sa imong nawng."
I know i know. Na feel sab na nako. Pero wa najud koy nawng ika atubang ani niya!
"Barbie cue. Ayna gud ulaw2 diha." Ingon siya.
Paghilom kay naglagot kos imo.
Giatubang nako siya.
"Kabalo diay ka daan nga ako nagpuyo sa imong tapad?"
Ug ang anak sa demonyo, nikatawa ra. Wa ko tubaga.
Ug nipara dayun syag taxi.
"D ko muoban sa imo!" Ana ko.
"D ka muoban? Mas gusto jud nimo nga dako kag mabayran? Mas gusto jud nimo nga ma byaan sa byahe?"
Sakto siya.
"Manong. Sa pier 1 mi." Ingon nya sa taxi.
Gitanaw ra nako sya.
"Naunsa naman ka. Pagdali na diha barb sulod na ba."
Sure jud ko nga muoban kos iya?
Ug bsag wa pako ka decide, gibira ko niya ug gipa sulod.
"Ka bayolente ba nimo!"
"Langayan kaayo ka. Tanawa ragud ang oras." Ug gipatanaw dayn ko nyas iyang relo.
Nihilom nalang sab ko.
Pero samtang nagsakay mi padong pier, sige gyud syag lingi sa akoag seg kanang ngisi gni nga closed lips lang nga nanungog. Kalagot jud ani niya uy.
Gisumbag nako iyang bukton.
"Oh? Unsa man? Wala rba tka geunsa ha." Ana sya ug iyang nawng jud gpigilan rajud nya mukatawa. Kabalo jud kos iyang gihuna2!
Gsumbag nako sya utro.
"Unsa man barbie cue? Geunsa man tka" ug knang iyang expression sa nawng nga annoying kaayo, wala jud mawala.
"Ses mura sab tag first time kakitag panty. Aynag ulaw2 diha."
"Paghilom!!!!"
Na curious nani si Manong driver sa among geistoryahan ky nilingi sya lyt. Basin unsa ny gi huna2 ani niya.
"Ok ramana barbie cue. Promise limtan na nako."
Gisipatan nako siya.
"Promise sa imong nawng. Maamnesia nlng tana ka oy!"
YOU ARE READING
Akong Silingan Nga Chuy
Random"Kabalo man ko nga walay forever sa atong duha pero sagdie lang gud kong maka gusto sa imo."