8

152 4 1
                                    


Hello back to school.

Normal na sab ang school days, nakauli nami nila ug Cebu. Wa nami kalaag pa sa Bohol ug bongga adtong adlawa ky haggard na kaayo mi dai. Gabie nami kamata ug kelangan nami manguli ky naay klase pagka ugma. Mao to nga wa ny oras ug nanguli nalang meg malinawon. D man sad kamahayan among laag ky grabe man ka lingaw.

Ug krong higayuna, bago pa nahuman amng klase atong subject nga kami ra duha ni Mike sa brkada ang classmate. Gaina namo nga klase nila V ky kaayo ky kami rang Nico ang naa. Absent ang gwapa nga si V. Hangover sa? Over sab ug hangover ghapon, wa sya matagbaw sa tulog namo gahapon nga perteng taasa? Anyway, tawagan diay nako sya karon pra mag ask kung naunsa na sya. Nag huwat nman lang sab meng Mike dris park sa among kauban sa thesis ky mag meeting daw.

"Hello?" Ingon ko pagtubag niyas phone.

"Hello mam. Nahilantan lage ko mam. Nag unsa mo gaina sa klase?" Mao iyang dretso sa ako. Ug iyang tingog btaw ky luya, d ko makaingon nga nangatik ra. I've known V for like one million na ka yrs ug kbalo ko ug nangatik ba sya ug wala, and ryt now, wala sya nangatik.

"Nag klase mi. Ngnong nahilantan man ka? Nag inom nkag tambal buang?"

"Oo. Salamat sa concern. Ignon rman ta nimog buang."

"Ky buang man jud ka." Ingon rsab ko. "Ayaw pag luya2 diha uy. Naunsa namn tawn ka."

"Oo lagi. Cge na bi. Samokan kaayo ka. Natulog baya ko!"

"Ok ok. Tog na balik kaw!"

"Ok. I love you!"

"Hoy kaluod! Pero ok, i love you too." Ingon sab ko.

Nakalingi sab si Mike pag ingon nako ato. Gi end na ni V ang linya.

"Naa diay ky uyab?" Ingon akong tapad samtang nag atbang mi dris park sulod sa school.

"So, ma shock jud traw ka kung naa koi uyab?" Ingon kos iya.

Nagpasalamat ra sab baya ko nga nailhan ra nako sa wakas akong silingan nga chuy. Naka move on nako gamay sa panty moment namo ni Mike. Shitsu. Ug wa nsab ko ga costume kda mu gawas kos kwarto. D nako ga ninja moves ug naa ny freedom!

"Oo. D man jud ka gwapa jud." Ingon sya.

"Aray ha! Naulaw man sab kos imong ka gwapo uy!"

Pero na hurt ko lyt. D diay ko gwapa? Huhuhu.

"Salig ka ky one million kabuok imong uyab!"

"Ah. Grbe sad ng one million."

Pero in fairness, d na gasamok2 nis Mike sa ako d preha atong sauna nga level 9999 akong ka imbyerna sa iya.

Ug wa madugay, niabot najud among kauban sa thesis. Si Trina ug Faye. Ang duha ka nerd sa among room. Nag serious nami ni Mike ug wa na nag ginara. Leader diay namo si Faye ug nag assign na sya sa among mga buhaton since na approvan naman daw among thesis title. Na assign kos introduction ug background of the study. Si Mike sab ambot asa to iya, kiber. Basta akong huna2on, ang akoang part. Pag human ug meeting namo, nanguli na dayon mi. Nag dungan ramig lakaw ni Mike pag gawas sa gate. Ug samtang manlakaw mis gate, daghan juy chix manlingi ay. Ang uban, lain tinanawan sa ako. So nagpaiwit kog lakaw ky basin ma bunlutan atong buhok ani.

"Naunsa ka?" Ingon sya.

"D ko mudungan sa imog lakaw ky lain kayg tinanawan mga bae nako." Ingon kos truth. Nihunung sab syag lakaw ug nangunot ang kilay.

"Taytok kaykag utok."

"Bahala ka. D bya ikaw mabunlutan ug buhok ha. Makaingon na silag uyab ta!"

Akong Silingan Nga ChuyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora