"Mam. Grabeh. Hagu kaayo ang thesis do. Naa pajud ning isa nato ka subject nga astang lisora pod." Reklamo ni V.Ikadaghan nani niya gibalik2 ug sulti. Halos kada adlaw. Mam, hagu jud ang thesis ug kining programming namo na subject. D nako siya ma blame. Ako man sab kda adlaw ko reklamo ani, d lang jud nako e voice out ky unhan naman ko niya ug voice out.
"Kaya lagi ni nato. Tiwala lang mam, mu gradwar ra lagi ta karong Marso." Ingon ko sab ko ug nihigop sa akong kape. Kape, pawala sa katulogon. Ala una na diay karon sa kadlawn ug ang kami ni V, naa mi sa balay nila Brian, nag sunog ug kilay para sa among isa ka programming nga subject.
The struggle is real.
Serious kaayo mi tulo jud ga code. Ingani mi halos every night sukad ni tungtong meg 4thyear. Ug dri pod jud mi ila Brian permi ky paspas man ilang wifi, ug daghan sab siya ug food. Hehe. Usually, kumpleto jud among tropa ana. Ako, V, Brian, Nico, Mike. Usahay naa pod si Jane. Nursing siya, so wala lang, moral support ug tig luto ug pancit canton iyang role. Ganahn siya eh. Imbis si Nico ra gni na iyang atimanon, maapil nalang mi tanan ug atiman. We love Jane. Karon lang jud is, kami ra tulo ni Brian ug V. Si Nico ky nag overnight sa ilang thesis, si Mike kay humana siya.
Speaking of Mike.
Friends gihapon mi. Pero lahi na. Dli na siya samukan. Dli na siya pala away. Dli na siya mamugos ug pauban sa akoa sa iyang laag. Dli nako niya pabayron ug syete ug makisakay kos iya. Dli na siya tabian sa akoa. Dli na siya ang Mike nga una nako nailhan.
Ug sa ako rapod siya nabago.
Ila V, mao raman. He's still the buangon V knows him to be. Buangon ghapon sya sa ila. Sa ako, buotan siya. Wala ko naanad. Dli jud. Lahi rajud.
Masaklap.
Kabantay pod sila ana sa amoa nga medj awkward mi. Kabalo sab sila sa nahitabo months ago. D nalang sab nila e open ky dli sila ganahan masamot meg ka awkward. Gi try nako ika daghan na nga mga ways para d mi awkward. Mi try ko ug joke2 sa iya pero siya, mukatawa nalang sab. Pero light lang. And I know it's fake. Ni try sab kog hagad sa iya ug night out, pareha sa iyang pag hagad nako ato. Ingon ra siyag kapoy. And I know it's a lie. He is always up for laag noh. Ni try sab ko niya ug share ug food, pero ingon siya busog sya. Wala gani siya pamahaw ato ky bago pang mata. Ni try sab kog open up sa topic sa kadtong mga kabuang namo, mu storya sya pero ginagmag lang. And I know napugos ra siya. Kung e sulti pa nako ang tanan mga 'try' nako nga mga epic fail, d na maihap.
Mam. First time ko nag effort ug laki.
Ako ang tao nga pag d ganahn sa ako, kebs ra. Believer ko anang ilang expression nga IDGAF. I Don't Give A Fuck. Kay ako ang tao nga wai pakialam. Di man sad siya ang unang taong nabikil nako. Kay I admit, usahay tactless jud ko ug daghan nakog na hurt. Pero once nga mag sorry ko, nadawat man nila or wa, wa najud dayon ko pakialam ana as long as nag sorry nako. I know right. I am such an ass.
Pero kaning akong kaso kang Mike ky lahi.
D nako ma explain nganong lahi. Bothered kaayo ko permi. Sige rakog huna huna sa akong sala sa iya. Sige rakog huna huna sa iyang tanaw sa akoa. Sige rakog huna huna kung unsaon pag gain utro sa among friendship.
Sige rakog huna huna sa iya.
Guilty ko until now.
"Agh. Katugon naman ko oy." Ingon si V. Si Brian sab, nag inat2 ug nag blink2 napud ang mata. Katulogon na sad.
"Hatud na ta mo?" Ana siya.
"Sige. Ugma nalang ni tiwason. Saturday bitaw." Ingon sab ko ug nanggawas nami.
Gipaandar na ni Brian iyang sakyanan ug gihatud nami niya. Ako sa front seat, ug si V sa backseat, ug malamang, si Brian nag drive. Samtang nag byahe mi, hilom ra kaayo mi tulo.
ESTÁS LEYENDO
Akong Silingan Nga Chuy
De Todo"Kabalo man ko nga walay forever sa atong duha pero sagdie lang gud kong maka gusto sa imo."