2

215 8 4
                                    

Gi upload nako utro ky putol tong first. Bakit mo ito ginagawa sa akin wattpad huhu


______________________________________________

"As in? Jara dai. Gusto lage ko makakita ana niya!" Ingon si Veronica human nako na chika sa iya ang everything. Perteng buhakhak sa gwapa! Kanchaw kaayo. Luod daw kaayo ko.

Mygash pod oy. Naa raba koi panty nga naay gisi very lyt. Pero ang naka swerte pod ky wa to siya naapil sa mga natagak.

Anyway, mag move on na lagi ko ana beh.

"Ayaw na pag topic ana be. Maka move on rako." Ana ko.

"Ok ra nuun na gurl. Naa nakay masulat sa 'most embarassing experience'. If ever mag assignment ug inana. Hahahaa"

"Katawa kaayo ka diha? Nyag sipaon tika?"

"Kahit sipain mo pa ako, maganda ako. Hahaha"

Yes ladies and gentlemen. Ingana ka pakno akong amiga. Pasayloa ninyo siya ha?

Toa. Kaubo ubo lage. Natuk-an sa iyang gikaon nga burger!

"Mao na! Katawa pa more! Wa man tanay bukog ng burger" ingon ko samtang gi hagod2 iyang likod.

"Tubig oh!" Ug ka luha2 pud iyang mata sa iyang pagka tuk-an.

"So katawa pa ta ha?"

Ug ang pakno, ni padaun ra gihapon ug katawa. Abnormal? Yes. Very abnormal!

Usahay, maka guol na kaayo ni siya kanang over ra kaayo ka malipayon sa kinabuhi. Usahay maulaw ko muangkon nga bestfriend nako ni tungod sa iyang ka pakno. Pero bisag ani ni, love ghapon nako ning boang oy.

Since grade 1 hantud nag college nalang mi classmate ghapon mi. Wa man tana mi nagsabot oy. Sundogera lang jud ni syas ako. Ew. Pero btaw, bestfriend btaw among mga parents maong bestfriend nalang sab mi.

Ew. I know right? Ew cheesy.

"Hi girls!" Ingon si Nico nga pinabundak sa iyang gipalit nga ruffles.

Nag sparks among mga mata kay favorite pod na namo both.

Si Nico diay. Pinaka close pod na namo na laki. Kung buot huna-hunaon, apil napod na sya sa among 'bff' group.

Yak unsa daw 'bff group' hala ka jejemon.

Pero btaw, suod pod ni namo si Nico. Dli ni siya bayot. Tunay na lalaki siya. Football player dris school, ug player sab jud siya nga player kay one million kabuok uyab dungan2.

Yup. Si Nico ug si Veronica ang duha nako ka bff. Nakaila pod ni namo si Nico ky highschool na.

Actually, ehem ehem.

Ex nako ni siya.

First uyab nako siya ug ako pod iyang first. Pero duh, highschool paman to oy. Walay buot days. Mao ng shudi jud ko mutuo anang d daw pwede kag friends ang mag ex. Well, dli sa among case.

Pero ambot ky puppy love raman to amoa highschool. Mao ng dli awkward. Palangga man gihapon nako ning pakno. And I know siya sab sa ako. Pero friendshipness lang jud kaayo mi.

Ug hello? Walay malisya ha. Bisag balihun ang world, wa najud koi special nga pagbati ani niya. Ug kabalo sab ko nga siya sab sa ako.

Ew kaluod!

"Hoy!"

"Tanga tanga na sab lagi si Manang oy." Ingon si V.

"Naunsa diay na siya dai?"

Oo. Mag dai2 sab na siya sa amoa. Maapil ug ka bayot lage. Kani man gud si V kay makatakod iyang pgka bayotism muistorya.

"Wala. Naisip lang nako nga d diay ko cute. Gwapa diay ko." Ana rsab ko.

Akong Silingan Nga ChuyWhere stories live. Discover now