Cge rakog ngisi ngisi. Kabantay na sab sila V, Nico, ug Brian kay lain nag tinanawan sa akoa. Naa diay mig caf ron, nag snack2 since bago paman nahuman among klase ug d pa sila kaulion sab. Cge rakog ngisi ngisi jud."What's up with you?" Ana si V.
"Wala. Bawal jud nga good mood ko?" Ana ko.
Ni shrug rapod si V.
"Lahi rajud bie." Ingon si Nico. Si Brian pud, tutok kaayu sa ako.
Pero wa namy effect oy. Naalisdan na ang kileg feels. Kabalo mo kung knsa..
Tededen.
Si Shem.
Omg. D jud nako mapigilan akong smile mam pag maka huna2 sa iya.
"Hoy naunsa man gyud ka. Lahi rajud mam!" Ingon si V.
Well well well.
Gikilig lang ko ky..ayeeeee
Txtx naming Shem ses!
Kadto gni last friday nga laag namong Mike, nanawag man diay sya ato. Wa lang ko kabantay ky na busy baya akong beauty pagpauli nako sa kugtong. Mao tong pina txt nalang sya. Sugud ato ky nabuang najud, nagtxtx na dayon mi.
Ay char!
As in buntag udto hapon among txtx.
Aw eh mapasaylo pako ninyo?
Ganahan ko sa iya ky sweet siya. Unya buotan. Mygash. Forever na ba itu.
Pero for now, d sa ko mag chika ani ila V ky nagkakamabutihan pa bya mi. D ko gusto maguba agad2. Nakanaks.
Si V sab, na weirduhan jud syas ako. Sila tulo actually. Si V, gigamay2 nya iyang mata sa akoa ug gitudlo niya iyang cup nga naay straw sa akong hulagway.
"Tug-ani mi. Knsa ng lakiha."
Isog nya nga pagkaingon.
"Wala uy. Nabuang na. Laki agad2 pag good mood?"
Unya ang duha ka chuy, tanaw rapod sa ako. Serious kayng mga nawng.
"Kinsa na barb ky panitan namong Nico." Ingon si Brian.
Mao ni nakapait sab lagi pag naa ky laki nga barkada ky over protective kaayo. Mao siguro ng wala pajud mi nakauyab ni V noh ky naa my taga bantay.
Si V, salig rana silang V ug mga ingana nga butang ky kabalo sila nga d nana madutlan si V ug mga sakit sakit sa dughan pag abot sa mga laki laki. Pero ako, binantayan jud ko nila du.
Especially si Nico. Ky ana sya dapat akong mauyab daw kanang mas gwapo padaw sa iya. Mas buotan. Mas bright. Ug uban pang mabuting katangian. Kanang sure jud nga d daw ko pasakitan. Perte lagi. Si Brian sab, talagsaon rani sya mustorya pero mabati nimo nga concern pud jud ug lawm ug duot basta ani na ang hisgutan.
Mao sab pud sguru btawng wa na ko nakagusto nya ky nawadan nakog paglaom. Ky masakit mang aminin, close friend rajud iyang tagad sa ako. Ug hello, in love kaayo sya sa iyang gipanguyaban.
Weird kaayo ky pila ko ka tuig naka gusto sa iya unya mawa rag kalit2 krong mga buwana. Maybe ky busy man pud gud ang life. Ug daghan poy nangabot nga mga tao sa among kinabuhi. Sama ni Jane, Shem, ug Mike.
Speaking of the devil, niabot diay ang kugtong.
"Unsay giistoryahan nga mrag lain man inyong tanaw ni Barbie?"
Sus. Dont me, Mike!
Wa pa raba ko nahuwasan sa imong gibuhat atong sa bar ha nga grabe gyud nakong pag struggle ug bumantay sa imo kapreha ka. Unya pag uli pajud ato, struggle na sab ko pagpa sulod sa iya sa iyang unit ky wa ko kabalo asa ang yabe. Gi check nako sa sakyanan or basin uban ras yabi sa iyang sakyanan pero wala. Gi try nakog kapkap iyang bulsa pero nakatawa sya nga feeling sab akong gigitik ug niingon
YOU ARE READING
Akong Silingan Nga Chuy
Random"Kabalo man ko nga walay forever sa atong duha pero sagdie lang gud kong maka gusto sa imo."