Gidagan nako si Mike.
Gitawag nako sya. Nidretso sya sa parking area. Timing sab ky nasugatan nako si Brian sa lobby.
"Bry, pahulma sa ko sakyanan pls" ingon ko sa iya. Syempre natingala siya sa ako ky nakita niya nga nag dali kaayo ko ug na feel sab nya nga importante maong iya rapong gihatag ang yabi nga naglibog ghapon ang nawng.
Wa man lang ko nkapasalamat sa iya ug nisutoy ko pag dagan pa gawas. Igo sab pagka gawas nako sa gate mao pud paglabay sa sakyanan ni Mike. Nag dali2 kog pangita sa sakyanan ni Brian ug nakita rapod dayon nako. Agad2 kong nagpaandar ug gisundan nako si Mike.
Kalaban nako kaayo jud ang traffic. Pero karon, nagpasalamat kos traffic ky naabtan nako siya. Gi level nako ang sakyanan sa iyaha ug gi baba ang window.
"Mike!" Ingon ko.
Pero wala sya nag bali2. Close ra gihapon ang iyang window. D ko kita sa iyang reaction sa sulod since tinted man. Mugawas tana ko sa sakyanan pero ky ni go nman sab, nakaandar na sab mi.
Nag sunud2 ko sa iya pag drive jud bahala nag asa maabot. Gipakusgan niya ug dagan iyang sakyanan ug ako sab, gi try nako akong best jud para makaapas sa iya. Daghan kayng sakyanan ky adlawan pa man, traffic jud na. Layo na kay mig naabtan. Ug gikapoy na siguro syag gukod2, iyang ge stop dri ang sakyanan sa my family mart ug ni naog. Naningkamot sab kog park ug ako oy. Nasuko natong isa ka tao ky giilogan nako syag pwesto pero bahala na.
Gipangita nako siya sa sulod sa familymart ug ddto sya dapit sa mga my sigarilyo. Niduol ko sa iya.
"Mike. Sorry kaayo." Ingon ko. Kahilakon.
Siya, nikab-ot ug yakult ug gi dunulan ko niya ug niingon
"Okay ra uy. Ayaw na to huna2."
Gikuha sab nako ang yakult. Nagbayad nami sa counter ug nanguli nag malinawn.
'Okay ra uy'
Pero kabalo ta nga dili.
Didtoa nag sugud ug kabag-o ang among pgka amigo.
DU LIEST GERADE
Akong Silingan Nga Chuy
Sonstiges"Kabalo man ko nga walay forever sa atong duha pero sagdie lang gud kong maka gusto sa imo."