.Bu bölüm farklı bir şey deneyip Alas'ın ağzından yazdım yorumlarınızı merakla bekliyorum.
Sizleri seviyorum. ^^
***
Alas'dan...Karanlık gözlerimi,yırtarcasına beni zorlarken ışıklar tekrar yanıp tilki merdivenlerden inmeye başladı...
Küçük sıçan Elis Korkmaz...
Onun yüzünden nelerle uğraşıyordum,birde gitmekte direnmişti aptal. Beni önemsemesi bir bok'a yaramazdı.Beni önemsemesi onun sonuydu..
"Selam Alas'cık"
İnsanlar Tilki'nin karşımda duruşuyla nefeslerini tutarken,Biraz sonra olacaktan korkmayanın sadece ben olduğumu farkettim.Tabi birde Tilki...
"Selam Tilki " dediğim sıra da gülümseyerek elini omzuma attı... "uzun zaman oldu,yaraların kapanmış"
"Her yara kapanır elbette sadece zaman gerekir " dediğimde alayla gülümsedi ve arkadaki adamlarına bakıp konuştu...
..."Alas bey'i kafes'e sokun bakalım"...
İri yarı iki adam yanıma geldiğinde bu adamları daha önce görmediğimi farkettim..
Kolumdan tutup Tilki'nin yanına götürdüklerinde "Kafes'e sokacağım hayvanlarımı benden kaçırmanın cezası olarak kafes'e giriyorsun dostum" dedikten sonra adamlar beni kafes'e doğru götürmeye başladı...Elislerin kaçmasını sağladığımı farketmişti demek ki.
...
...
...
"Sana içki bağışı yaparım "
Teklifimi beğenmediğini adamları durdurmamasından dolayı anlamıştım...
Ama o kafes'e uzun zaman önce yaşadığım o anıdan sonra bir daha giremezdim...
"Uyuşturucu ? " dediğim an bunu nasıl söylediğimi bilmiyordum ama damarına bastığımı farkettim..Adamlar dururken ben keyifle sırıtıyordum...
Ah Elis Korkmaz,bir daha isterse anan baban ölsün sana acıyıp yardım etmeyeceğim...
"Ortam şenlensin "
Tilki'nin bir tek cümlesiyle Miley Cyrus'un bir şarkısı ortamda yankılanmaya başlarken Tilki onu takip etmem için işaret edip arka tarafta ki gizli odasına doğru ilerlemeye başladı....
Tilkiyi tanırdım.O aptal Elis'in kardeşiyle aşağı yukarı aynı yaşta olduğum zamanlarda belki de daha küçük olduğum zamanlardı, en yakın arkadaşım olan Ali ile gelmiştik buraya.... ve o gece kafes'e giren ikimiz olmuştuk.Ali'nin amacının sadece eğlenmek olduğunu sanıyordum,lakin Kafes'te bana "Leyla'yı sana vermem,veremem" demesi her şeyi açıklıyordu... Leyla onun sevgilisiydi ve sonra öğrenmiştim ki o aptal kız benden hoşlanıyordu...
Ali....Kıçı kırık bir kız için çocukluk arkadaşını öldüresiye dövmüştü,elimi bile kıpırdatmamıştım. Nedenini bilmiyordum ama Ali'nin insanlara göstermek istediği gövde gösterisine katılacak gücüm yoktu ben sadece bunca yıllık dostumun bir kız yüzünden üstelik ben bir şey yapmamama rağmen bana saldırmasını hazmedememiştim...
**
"Seni Kafes'ten alırken yıllar geçsede o kadar yaranın kapanmayacağını düşünmüştüm,bir anı kalacak gibime gelmişti sana yanılmışım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Var Mısın İddiaya ?(Bitti)
ChickLitSenden sonra çok değiştim ben Alas,O kadar değiştim ki beni tanıyamazsın görsen, Beni seven herkesi kırıyorum, dinlemiyorum onları, umursamıyorum söylediklerini, bomboş yaşıyorum... Ne söylediğimin farkındayım..Ne insanların.. Ne sevdiklerimin..Niye...