38.Bölüm:Şeytanın İninde Olacağım:

215 23 2
                                    

Her üç saniyemi sana adak sunardım ben ateş tanrım. Her 3 saniyede bir sana tekrar aşık olurdum. Her üç saniyede bir sana tekrar ölürdüm. Ebediyete ve sonsuza dek senin hastalıklı aptal küçük kızın olmak için.. kapat gözlerini ve bir damla akıt sol gözünden. Çünkü sol göz kapağının kirpikleri daha çok sağdakinden. Bırak o göz damlasında yüzeyim. 3 saniye... 3 saniyeyi bana çok görme.. sonra gideyim. 3 saniye sonra geri dönebilmek için, bir ömrümü daha feda edeyim~Sena Ahsen Subakan~
**
"Siz benim kim olduğumu biliyor musunuz ?" Dediğimde arabanın ön kaputuna yaslanmış 7. Sigaramı yakıyordum. Önemli olan bu değildi önemli olan pakette ki son sigaramı yakıyor oluşumdu."evet beyfendi okuma yazmam var Allaha şükür. Kimliğinize baktığımda adınızın Alas Altan olduğunu okuyabiliyorum . Ve çok kısa bir süre önce de karakollara düştüğünüzü."

"Şerefsiz Korhan bilmem ne ." Dedim sinirle. Adam içeri girdiğimde beni buruşuk götüne bile takmayıp avukatımla evrak bilmem nelerini halledeceğini söylemişti bir de utanmadan sicilime işlemiş demek ki Elis olayını . Gerçi neyine utanıcak ya. 20 küsür yaşında kızı zorla alıkoymaktan karakola getirtmişti sorsan beni. Bildiğin ya Yıldız'ın ya da işin daha da boktan tarafı Erdem'in adamıydı. "Ne güzel. Başka neler yazıyor orada baya enteresanmış o şey."

Sigaramdan derin bir nefes daha aldığımda "hız cezalarınızda yazıyor ." Dedi. "Muhtemelen daha sizin bile çoğundan haberiniz yoktur. Anladığım kadarıyla en az iki günde bir hız limitlerini aşmış aşırı hızlı bir şekilde kullanmışsınız arabanızı." Sigaramı içmeyi bırakıp yere attıktan sonra ezmeden önce trafik memuruna bakarak gülümsedim. "Doğrudur. Arada yaparım öyle hınzırlıklar. Muhtemelen sende arabamı çektireceksin. Bu yüzden ben kaçar birader ."

Arabayı ani frenle durdurmam yüzünden tabiri caiz ise bana giren ,diğer arabaları çektirmişler prosedürleri halletmişlerdi. Şu an bir benim götüne gitmiş arabam birde onların arabası vardı . "Bizimle karakola gelmeniz gerekiyor."

Ufak bir kahkaha attım. "Gelmişken soyadımı da değiştirebiliyor muyuz ? 28 yıllık hayatım boyunca soyadım sayesinde onca kapalı kapılar bana ardına kadar açıldı . Şimdi böyle bir durumda zirvede bırakmam gerek ön görürseniz. Zaten bu aralar pederlede limoniyiz yani bence tam zamanı şu Altan soyadından kurtulmanın."

"Selçuk! Soyadının avantajlarını ilk defa kullanamayan beyfendiyi karakola kadar alalım ." Diyen memura karşı omuz silktim. "Yani her şeyin bir ilki vardır derlerdi de inanmazdım. Koskoca başkomiseriniz ben odasına girer girmez "tamam gidebilirsiniz" demiş insandı. Siz basit bir trafik kazası yüzünden..."

Selçuk'cuğum (!) beni arabaya alırken diğer memur ya sabır çekiyordu. "Ya sabır beyfendi ! Basit dediğiniz kaza bildiğiniz zincirleme kaza. Allaha şükür basit bir kaç sıyrıkla atlatmış insanlar. Ya daha kötü bir şey olsaydı "

Arabaya binerken sesli bir şekilde mırıldandım. "En fazla şeytan reis bu dünya da ona daha fazla yardım ettiğim için bana pilaket verirdi be bilader. Azrail kardeşte gelir işini hallederdi. Başka ne olacak. "
**
"Elis."

"Elis."

Gülfem teyzenin sesini duyuyor ama bir tepki veremiyordum . Kolumda hissettiğim soğuklukla geri çekilmek istedim. Ama bu konuda pek başaralı olamadım. Ardından alnımda hissettiğim baskıdan sonra Gülfem teyzenin sesi bir kez daha kulaklarımda peydah oldu. "Yanıyorsun evladım sen ."

"Camı ne akla hizmet açık bırakıp yatarsın ki. Üstelik üzerinde şort pijama var."

"Boğuluyordum." Dedim. "Nefes almak istedim."

Var Mısın İddiaya ?(Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin