-Ogge
~Skorna sket jag i att ta av mig. Ingen skulle ändå vet sig. De dansande kropparna hade mött mig redan uti trädgården på framsidan, men här inne var det dubbla antalet av dem, minst. De allra flesta fanns nog ut på baksidan. Musiken strömmade ur högtalarna som spelade musiken. En i vardagsrummet och en ut på verandan. Fuck with you av Pia Mia. En låt som de flesta tycktes kunna dansa till. Det stora bordet på verandan hittade jag snabbt. Det var en av andledningarna att jag kom hit, dricka och ligga. Snabbt greppade jag en mugg och en flaska. Vodka. Starkt. Glaset var till hälften fyllt med vodkan och den andra delen med någon drinkmix. Vad som helst funkade. Bara det var starkt. Jag förde muggen till munnen och klinkade i mig allt innan jag fyllde på igen.
"Ogge mannen! Det var länge sen!"
Någon gammal polare dunkade mig i ryggen. Jag svepte glaset innan jag tittade på honom. Han sträckte fram ett paket mot mig. Cigg. Jag tog en och satte mellan läpparna och han tände.
"Vi har starkare grejer där nere, ska du ha?"
Röka på gör jag bara när jag är själv. Man vet aldrig vad jag berättar när jag är hög.
"Nej, jag ska hitta ett ligg."
Han lämnade mig och gick 'dit'. Själv började jag spana efter något potentiellt. Efter ytterligare ett par glad såg jag en ensam dansande person, en kille då förstås. Tyst smög jag fram till honom och ställde mig bakom. Han hade inte märkt mig. Försiktigt men bestämt la jag mina händer om hans höfter och började rörs min kropp mot hans. Efter ytterligare 2 låtar vände han sig om, la händerna om min nacke och kysste mig intensivt; när vi båda släppt ifrån hade jag tid att granska honom. Mörkt fint lockigt hår, bruna ögon och små rosa läppar. Snabbt tog vi oss båda upp för trappen. Vi hittade ett rum och kysstes åter igen. Denna gång med tunga och allt.~
-----
Woop woop! Blir glad av kommentarer!!
Nästa kapitel blir en throwback!
Kram!!
YOU ARE READING
Överallt annat| Ogmar
FanfictionHan, vars namn inte går att nämna. Betydd, Betydde, Betyder, kommer alltid Betyda. Ogmar