Epilog

144 12 0
                                    

Rekommenderar att läsa kap 7 innan för att förstå bättre!
~Dörren till lägenheten gick försiktigt igen. Det klickade om den när den låstes. Steg hördes. En lång blond pojke hade just klivit ut. Hans hand höll fast en lite kortare mörkhårig pojkes hand. De såg lyckliga ut.
Lägenheten inne i stan. Där det där fina paret precis flyttat in. Som aldrig syntes utan varandra.
Inte långt efter stannade de båda. Snart ställde sig den mörkhårige på tå. Den blonda böjde sig ned. De möttes i en kyss. De båda sträckte stolt på sig där de gick. Den blonda släppte de ihoplänkade händerna, stoppade ner sin hand i fickan och drog upp något. Han sjönk ned på knä framför den andra och sa något. Den lite kortare pojken förde händerna till munnen. Nickar. Båda hade tårar i ögonen. Det var början. Ett fint par, gillandes blickar och fina kommentarer.
Snart visste alla. Paret var gifta. De hette nu Molander båda två.
De var lyckliga igen~

------
Hoppas ni gillat att läsa denna. Lite sorgligt att den är slut men det kommer snart en ny. Så spara den här i biblioteket för info om den andra!
Tack för att ni läst och kommenterat, det betyder mycket!
Ha en bra dag, och glöm inte att ni är bäst. Vackra som ni är! Kram<3

Överallt annat| OgmarWhere stories live. Discover now