-Ogge
~Ljuset sipprade igenom springorna på rullgardinen. Vi låg tätt ihop i min 90 säng. Vi. Mina armar var hårt slingrade runt din midja. Som om jag i sömnen varit rädd att du skulle ha lämnat. Din bara rygg låg tätt emot mitt bröst. Din rumpa låg pressad mot min mage. För att du inte skulle vakna låg jag stilla. Bara låg, andades och luktade i ditt mörka lockiga hår. Du hade lagt i blonda slingor. Riktigt snyggt.
Tiden gick för fort, och alldeles för tidigt började du röra på dig. Sakta vaknade du upp från nattens sömn. Alldeles för tidigt. Jag hade kunnat ligga där i dagar och bara hållit dig. För jag vet. Att nu när du vaknar kommer du lämna mig. Komma på att jag bara var ett ligg. Att vår tid är förbi. För dig kanske det inte betydde något. Men för mig gjorde det det. Det var inte bara något känslolöst. Vi älskade. Enligt mig.
När du vänt dig i min famn öppnades dina ögon försiktigt. Din högra hand drog sin väg genom ditt hår. Du upptäckte nog att du inte var ensam, för helt plötsligt stelnade du till. Du tittade upp på mig.
"Jag vet inte vad det här var för dig. Men det betydde ingenting. Ingenting."
Du förtydligade ingenting en extra gång. Som om du trodde jag inte skulle förstå. Men jag visste redan innan du sa något, innan du ens vaknade. Att du skulle säga att det inte betydde något. I 5 minuter till fick jag hålla om dig, fast inte lika hårt. Sedan ställde du dig upp och drog på dina kläder. Lämnade mig i sängen helt ensam.
"Hejdå Oscar"
Du försvann ut ur dörren från mitt rum. Jag satte mig upp i sängen. Ingen ide att följa efter dig. Du kom tillbaka innan jag ens hann göra något annat. Och jag trodde du ändrat dig. Men du kom bara för att en sista gång, klart och tydligt säga
"Vi är över"
Jag såg, inbillade mig kanske, att i dina ögon ville du vara kvar hos mig.
"Varför förstår du inte hur mycket jag fortfarande älskar dig?"~
-------
Har no prov imon, började plugga förut...
Det är svårt att skriva med långa naglar
Jag och en kompis höll på att bli överkörda av tåget idag när vi var ute och red. Hatar tåg ännu mer nu
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Överallt annat| Ogmar
ФанфикHan, vars namn inte går att nämna. Betydd, Betydde, Betyder, kommer alltid Betyda. Ogmar