Kapitel 7

212 20 2
                                    

[throwback]
~Dörren till lägenheten smälldes igen. Stapplande steg hördes. En lång blond pojke hade just klivit in. Uppenbarligen full. Det såg så ut på hans gång iallafall. Lägenheten inne i staden. Där det där fina paret bodde. De som alltid fick gillande blickar och fina kommentarer. Som aldrig gjorde något utan varandra. Varför den blonda varit ute själv kunde man inte förstå.
Snart, hördes en krasch. Något hade åkt i golvet. Den mörkhåriga pojken befanns sig innanför fönstret.
Snart syntes den blonda också. Den blonda gestikulerade med armarna. Den mörkhåriga kröp ihop under synen av den andra.
Snart, skrek den blonda så högt att det hördes ut. Den mörkhåriga öppnade munnen. Skrek iallafall inte. Den långa blonda höjde handen och slog honom över kinden.
Snart, syntes bara han som slagit i fönstret. Den lite kortare mörkhåriga syntes på gatan nedanför. Båda med tårar...
Det var sista gången de sågs tillsammans. Inget fint par, inga gillande blickar och fina kommentarer. Lägenheten bytte snart ägare. Vad som sas där inne vet ingen än dem själva...~
-------
Vart fett nöjd med det här kapitlet!! Har längtat för att på publicera och se vad ni tycker!! Rösta och kommentera!!
Kram

Överallt annat| OgmarTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon