Стигнахме в мола и влязохме отидохме в бутика за рокли момичетата седнаха на един диван а аз започнах да разглеждам роклите една рокля в кралско синьо и дантела всъщност взех и една за мен и избрах една за нея бяла блуза и една черна кожена пола в черно с висока талия. И отидох при нея и ги подадох да отиде да ги пробва. Седнах до Алисън и я изчаках да излезе. След малко излезе с първата рокля.
Аз- Изглеждаш невероятно- възкликнах
Бека- Благодаря ти - усмихна се
Алисан- Много си хубава - каза тя и се усмихнаСлед това излезе и с другата с нея също изглеждаше невероятно. След като облече нейните дрехи отидохме и платихме след като излязохме от бутика и отидохле в друг бутик и си купи две ризи една синя пола и една черна и няколко блузи и два чифта токчета два чифта дънки с висока талия и едни червени дънки с ниска талия един клин. И за мен си купих разни неща.
След един час се прибрах а момичетата щяха да дойдат у нас по късно да се облечем . Щом влязох в къщата видях Дилан и Тео в хола.
Дилан- Здравей красавице- усмихна се
Аз- Ъгх идиот - измрънках и се качих да си оставя нещата и слязох да хапна нещо.Тео- Купона е от 19:00- информира ме
Аз- Мм добре - отговорихВ момента беше 18:00 знчи имахме малко време с момичетата да се оправим за това хапнах набързо и се качих горе звъннах на момичетата и им казах да идват.След малко те бяха тук.
Аз- Бека носиш ли роклята онази в кралското синьо с дантела- попитах я
Бека- Нося онази другата- каза тя
Аз- Страхотно защото и аз си купих такава и мислех да я облека , но си помислих че може да я носиш и трябваше да съм сигурна дали да я обличам за да не сме еднакви- казах всичко това много бързо и се чудех дали са ме разбрали.Почнахме да се обличаме Алидсън бе избрала червена рокля до средата на бедрата. Гримирахме се , но няаше нужда от причеслки , моята коса беше изправена на Алисън също а Бека беше на стегната конска опашка.
Аз- Изглеждаме страхотно- казах аз
Алисън- Да чакай само да те види Дилън- каза тя като се засмя
Аз- Е нека ме види и да се опита да направи нещо няма да му се получи- казах азТрите слязохме долу където бяха само Тео, Скот , Хейдън и ъгх Дилан когато ме видя ченето му щеше да падне.
Дилан- Мм страхотна си - каза той като ме огледа от глава до пети и се усмихна
Аз- Благодаря- отвърнахМомчетата вече бяха подредили всичко.
Гостите дойдоха очертава се страхотна вечер.Следва продължение
YOU ARE READING
Bad Girl
RomanceКатрин О'Конър седемнадесет годишно момиче. С ягодово руса коса и зелени очи. Което се мести в едно градче наречено Бийкън Хилс с родителите си и брат си Тео който е с една година по- голям от нея. Катрин е сменила няколко училища. Тя е с една дума...