31 част

258 16 3
                                    

След един месец

След като се върнахме в Лос Анджелис. Живота ми продължи нормално. Рожденният ми ден мина страхотно. Беше ми мъчно защото приятелите ми ги нямаше. Но беше страхотно. С Крис , Рей и Луи бяхме на вечеря след това на дискотека. Прекарах си страхотно. Дилан ми се обади за да ми честити рожденният ден. Както и останалите. Бях щастлива.

Сутринта се събудих. Крис спеше. Отидох в банята и извърших сутрешните си процедури. След това се върнах в стаята ми и си облякох късите панталони и потник обух кецовете си. Слязох в кухнята направих си кафе. След като направих и палачинки. Взех телефона си и протмонето и излязох от вкъщи. Тръгнах към магазима за да накупя неща за вкъщи. Щом стигнах в магазина взех разни неща платих и си тръгнах. Прибрах се в къщи където Крис седеше на дивана в хола отидох при него и го целунах.

Аз- Здравей- усмихнах се
Крис- Здравей красавице- усмихна се
Аз- Хайде да закусим- предложих аз
Крис- Хайде- каза той

Отидохме в кухнята и взех палачинките от микровулновата и ги сложих на масата двамата седнахме и закусихме.

Аз-Хайде да отидем на плаж с Луи и Рей- предложих аз
Крис- Хайде ще звънна на Луи- усмихна се
Аз- Добре хайде отивам да се оправя- целунах го набързо

Отидох да се оправя и след това отидохме на плажа. Сложих хавливта на и легнах на нея намазах се и легнах да се пека. Крис беше вече във водата. Бях си сложила очилата и бях затворила очите си когато някой ме опръска с вода тъкмо да се развикам видях че това е Рей.

Аз- Рей не прави повече така- скръстих я
Рей-Съжалявам - каза тя през смях
Аз- Къде е отлачалката- попитах я
Рей- При Крис е - засмя се тя

Рей легна до мен. И двете се наслъждавахме на слънцето. Изведнъж някой ме вдигна започнах да се бунрувам но Крис не ме пускаше. До нас Луи тичаше със Рей и двамата ни хвърлиха в морето. Забавлявахме се доста. Стана късно и се прибрахме. Влязох да се изкъпя. Крис правеше вечеря. След като се изкъпах се управих за лягане. Легнах на леглото. Бях сама и можех да остана сама с мислите си. Започнах да си спомням за всички хубави моменти между мен и Дилан. Първата целувка първата среща всичко. Той толкова ми липсваше. Бих дала всичко да е до мен сега , но аз съм с Крис. Винаги съм се чудила дали найстина съм влюбена в Крис или само се залъгвам , че съм влюбена в него , но той е толкова мил с мен и ме обича а аз обичам друг и мисля за друг. Трябваше ми съвет. Реших да звънна на Алисън. Взех телефона ми и набрах номера й. След второто позвъняване тя вдигна.

Bad GirlWhere stories live. Discover now