2 сезон 27 част

264 18 4
                                    

Първият месец в който бях в Лос Анджелис бше много труден за мен. Особено първите две седмици. Мислех постоянно за Дилан плаках много. Щом пристигнах първото нещо което направих е да си купя къща и да се нанеса. Записах се в едно училище. Първият ден не говорех с никого. Първото момиче което дойде при мен се казваше Рейна отначало се държах студено с нея. Но в следствие станахме приятелки. Споделих и за Дилан тя ме подкрепяше когато щях да стигна дъното. Пиех много всяка вечер бях в някой бар.Само така ме болеше по-малко.Но след това реших , че няма да си съсипвам живота заради него дори и още да го обичам. Върнах се към нормалния си начин ма живот. След няколко седмици тя ме запозна със Кристиан . Те бяха страхотна компания и с тях забравях за Дилан поне за малко. Рейна е с руса и зелени очи. Рейна обича купоните. Избухлива е пали се от най- малкото нещо.Но пък за сметка на това страхотна приятелка . Кристиан е с мръсно-руса коса и сини очи. Висок е има плочки на корема. Леко си пада сваляч. Опитваше да ме сваля , но не му обръщах внимние. Казах на родителите ми и на Тео къде съм. Говорих с тях по скайп. Разбрах от Тео че Дилан вече страни от тях. Не е съшия от както заминах. Но и аз не съм по добре от него.Говорех си с Алисън и Бека. Те ми липсваха много.

След една година.

Мина се една година от както живея е Лос Анджелис. Завърших образованието си с отличен. Родителите ми ми пращат пари. С Кристиан сме заедно от 10 месеца. Един ден ме покани на среща и аз приех. Излизахме една седмица и той ми предложи и аз приех. С него съм щастлива. Обичам го, но не съм забравила Дилан. Разказах на Крис и той знае за Дилан , но въпреки това е с мен. Знае колко държа на него. И сме щастливи.

Събудих се от алармата отворих очи и видях Крис. Спеше до мен и ме беше прегърнал през кръста. Усмихнах се и го целунах по-бузата

Той се размърда и отвори очи. Усмихна се повдигна се и ме целуна

Крис- Добро утро принцесо- усмихна се
Аз- Добро утро- усмихнах се
Крис- Какви са плановете ти за днес- попита ме
Аз- Ами ще излизам с Рей- казах аз
Крис- Значи аз излизам с Луи- каза той
Аз- Момчето което Рей харесва- попитах
Крис- Точно той - каза- Чакай какво Сид го харесва- каза той

Засмях се а той ме погледна като повдигна едната си вежда. Подлудяваше ме като правеше така.

Аз- Да точно той- засмях се
Крис- Оу трябва да ги съберем- каза той
Аз-Да а сега отивам да се управям- целунах го

Станах и отидох в банята и извърших сутрешните си процедури. Вързах косата си на опашка. Върнах се в стаята Крис беше слязал долу. Облякох едни бански и на него облякох едни къси панталони и потник. Слязох долу. Крис правеше палачинки.Беше само по един къси панталони. Беше много секси. Отидох при него и прекарах ръката си по гърба му. Той се обърна към мен и ме целуна.

Крис- На плаж ли ще ходите- попита и се усмихна
Аз- Дам там ще ходим- отвърнах
Крис- Значи ще ви се натресем - засмя се
Аз- Добре сте дошли- засмях се

След като палачинките бяха готови. Седнахме на масата и закусихме. След това взех плажната си чанта и излязох на верандата. Къщата ни беше на плажа и това беше страхотното защото излизах направо на плажа. Къщата беше на два етажа имаше два входа единия към улицата другия към плажа. Видях Рейна и отидох при нея.

Аз- Хей Рей - прегърнах я
Рей- Здравей Кат- усмихна се

След това отидохме до шазлонгите ни и си сложихме хавлийте и легнахме на тях. Започнахме да се печем. Говорихме си за разни неща. Видях Крис и Луи да се задават. Но не казах на Рей. Щом приближиха към нас Крис ми даде знак да си мълча. Кимнах те дойдоха до нас и ни уплашиха по-скоро уплашиха Рей. А аз се смеех като полудяла.

Рей- Абе вие със всичкият ли сте си- попита ядосано
Луи- Извинявай не искахме да те уплашим- каза през смях
Рей- Ти си идиот- каза тя
Луи- Да но сладък идиот- отвътна той
Рей- Няма да споря с теб- каза през смях
Аз- Влюбени гълъбчета- каза и се засмях
Рей- Искам те тиха- каза тя
Аз-Млъквам млъквам- засмях се
Луи- Рей да се разходим- предложи и той
Рей- Хайде - каза тя

Двете гълъбчета тръгнаха да се разхождат по плажа и с Крис останахме сами. Той легна на мястото на Рей. И ме целуна.

Аз- Ще ме намажеш ли- попитах
Крис- С удоволствие- усмихана се

Започна да ме маже. Всеки път щом докосваше тялото ми изтръпвах. Щом беше готов беше мой ред. Намазах го и започнахме да се печем.

Аз- Обичам те - усмихнах се
Крис- Обичам те- усмихна се

Видях Луи и Рей да се връщат хванати за ръце и двамата бяха щастливи.

Аз-Честито на новата двойка- казах с усмивка- И внимавай да не я нараниш- погледнах го заплашително
Луи- Благодаря и няма да я нараня- каза той

Вечерта.

Цял ден бяхме на плажа и съм капнала от умора. Изкъпах се и след това облякох пижамата ми и слязох в кухнята. Крис слагаше масата. Двамата седнахме да вечеряме след това раздигахме масата и се качихме в стаята ни. Легнахме на леглото.

Аз-Лека нощ - усмихнах се
Крис- Лека нощ красавице- целуна ме

След като заспахме.

Здравейте това е първата глава от 2 сезон. Надявам се да ви хареса😇
Съжалявам ако има грешки просто ми се спи ужасно много но много исках да пусна втория сезон на историята😇😇

Bad GirlWhere stories live. Discover now