Уикенда мина и отново бяхме на училище. Станах сутринта извърших сутрешните си процедури. Облякох една червена рокля на цветя и обух ботите си взех телефона и чантата и тръгнах към училище и без това бях закасняла , но не ми пукаш особено. След 5 минути стигнах и влязох в училище и тръгнах към стаята по история когато се блъснах в някого вдигнах погледа и видях , че беше Дилан гледахме се няколко секунди когато осъзнах , че ръцете му са около кръста ми. Веднага се отдръпнах. И тръгнах когато чух Дилан да казва името ми.
Дилън- Хей Кат- викна по мен
Аз- Какво- попитах студено
Дилан- Може ли да поговорим- попита ме
Аз- Не мога сега отивам в час - казах аз
Дилан- Може ли след часа моля те - попита ме
Аз- ох добре после ще поговорим- казах азТръгнах към стаята и влязох направо и всички погледи бяха насочени към мен , но не ми пукаше.
Г-н Морган- Госпожице О' Конър закасняхте - каза той сърдито
Аз- Все едно мога ли да седна- попитах аз
Г-н Морган- Да седнете - каза тойВидях Бека и отидох да седна при нея .. Седнах до нея.
Аз- Здравей Бека- усмихнах се
Бека- Здраей Кат- усмихна сеВзех телефона си и започнах да ровичкам в него получих собщение от непознат номер.
Непознат номер- Ще те чакам в двора на училището- Дилън
Не искам да ходя или пък искам. Не знам какво да правя не искам да оставам насаме с него. Но мисля да отида. Искам да вида за какво иска да говорим. След малко часа свърши.
Аз- После ще се видим - казах на Бека
Бека- Добре - усмихна сеИзлязох от стаята и тръгнах към изхода излязох на двора където Дилан ме чакаше отидох към него.
Дилан- Здравей радвам се че дойде- каза той
Аз- За какво искаш да говорим - попитах аз
Дилан- За целувката - каза той
Аз- Какво за нея - попитах аз
Дилан- Значеше ли нещо за теб защото за мен значеше много- каза тойЗамислих се значеше ли нещо за мен. Не знам стоях и го гледах в продължение на няколко секунди. Не знаех какво да кажа мисля че имах чувства към него , но не съм много сигурна в тях. Трябва ми време.
Аз- Дилан трябва ми време да помисля над нещата- отвърнах аз
Дилан- Много те харесвам Кат не спирам да мисля за теб- каза тойСлед като се приближи към мен и сложи ръцете си около кръста ми и ме целуна отвърнах му отново. След целувката отново си тръгнах без да казвам нищо. Когато ме целуна отново усетих пеперудите в стомаха ми. Мамка му започнах да го харесвам мисля найстина ми трябва време. Тръгнах към столовата при останалите. Те седяха на масата и си говореха седнах при тях без дори да ги поздравя и потънах в мисли за целувката. След малко и Дилан дойде , но аз избягвах погледа му. Усетих как някой докосна ръката ми. Тогава се осъзнах и погледнах към Алисън която беше докоснала ръката ми.
Алисън- Кат добре ли си - попита ме
Аз- Да не добре съм- казах аз
Алисън- Викам те от пет минути- каза тя загрижено
Аз- Просто се бях замислила за нещо- отвърнах аз - Ще тръгвам към Биология- казах азСтанах от стола и без да казвам чао излязох от столовата и отидох в час.
Следва продължение.
YOU ARE READING
Bad Girl
RomanceКатрин О'Конър седемнадесет годишно момиче. С ягодово руса коса и зелени очи. Което се мести в едно градче наречено Бийкън Хилс с родителите си и брат си Тео който е с една година по- голям от нея. Катрин е сменила няколко училища. Тя е с една дума...