13 част

553 19 2
                                    

На суринта.

Алармата ми ме събуди. Часа беше 7;30 станах и отидох в банята и извърших сутрешните си процедури. След това отидох в стаята ми и си облякох едни дънки и една риза без ръкави. Отидох в банята и се гримирах сплетох косата си на плитка. Погледнах се в огледалото изглеждах добре. Както и да е отидох в стаята взех телефона си и чантата обух ботите си , облякох една жилетка. Излязох от стаята и от вкъщи. Видях Алисън да излиза от тях.

Аз- Алисън чакай- провикнах се
Алисън- Здравей Кат- помаха ми

Отидох при нея и двете тръгнахме към училище. Щом влязохме се разделихме защото имахме различни часове. Тръгнах към стаята по
история влязох без да чукам и всички погледи бяха приковани към мен включително и този на Дилан. Той ме гледаше погледнах го , но бързо отместих погледа си и огледах стаята нямаше свободни места само до Дилан.

Г-жата- Седнете госпожице О'Конър - каза ми тя

Тръгнах към Дилан той отново ме гледаше докато идвах към него. Щом стигнах дръпнах стола и седнах.

Дилан- Здрвей Кат- усмихна се
Аз- Ъм здравей-  отвърнах

Това беше разговора ни. Даже не беше разговор , но както и да е. През целия час мислех за него и дали искам да съм с него. От една страна исках. Мечтаех за прегръдките му. Но от друга ме беше страх да не ме нарани.Ох какво да правя. Защо трябва да е толкова трудно. Искам да можех да реша. Трябваше да говоря с някого. С Алисън или Скот може би те го познават добре.
Звънеца прекъсна мислите ми. Станах от стола и излязох от стаята и тръгнах да търся Алисън. Намерих я в двора със Скот отидох при тях.

Скот- Здравей Кат - поздрави ме с усмивка
Аз- Здравейте трябва ми помощ- отвърнах
Алисън- Какво има - попита ме Аз- Не знам какво да правя- казах - Искам да съм с Дилан , но не искам да ме нарани- казах аз
Скот- Виж Кат познавам го от както беше малък - каза той- Той те обича и не би те наранил- каза той
Алисън- Дай му шанс- каза тя- Щом ти го обичаш и той те обича защо да не бъдете заедно- каза тя
Аз- Мм права си - казах аз- Може би ще му дам шанс - казах й се усмихнах

Казах им чао и отидох да потърся Дилан нямах търпение да го намеря и да го прегърна. Влязох в училището и вървях по коридора , когато го видях с Лиам двамата си говореха. Усмихнах се и се затичах към него и щом стигнах го прегърнах той отначало се стъписа , но след това обви ръцете си около мен. Останахме така няколко минути след като се отделихме. Усмихнах се широко.

Аз- Ще ти дам шанс- усмихнах се- Искам да съм с теб Дилан- усмихнах се
Дилан- Найстина ли Кат- попита ме
Аз- Да Дилън говоря сериозно-казах- Много мислех и накрая реших , че искам да съм с теб- казах аз
Дилан- Тогава ще ми окажеш ли частта да бъдеш с мен- попита ме
Аз- Да , да приемам - казах с усмивка- Моля те не ме наранявай не бих го понесла- казах аз
Дилан- Не бих си и помислил да те нараня- каза той- Обичаю те Кат- каза той
Аз- И аз те обичам-усмихнах де

Тогава той се приближи и ме целуна.Чух аплодисменти. След като се отделихме видяхме Лиам, Скот,Тео и момичетата около нас. Всички започнаха да ни поздравяват. След това влязохме в час.

След часовете

С Дилан си тръгнахме хванати за ръце. Бях много щастлива, Че се събрахме. Щастлива съм.

Дилан- Искаш ли довечера да е първата ни среща- попита ме
Аз- Да с удоволствие- казах аз- Вземи ме в 20;00- казах с усмивка
Дилан- Добре красавице- каза той

Спряхме на улицата и той ме целуна нежно. Краката ми се подкосиха и Дилан затегна хватката си около мен. След като продължихме към вкъщи. Щом стигнахме влязохме у нас и се качихме в стаята ми.Взех от гардероба една тениска и клин влязох в банята и се преоблякох и се върнах при Дилан който вече лежеше на леглото. Оставих дрехите на един стол и отидох и легнах до него. Той ме прегърна. И просто лежахме в тишина. По едно време сме заспсли.

Следва продължение.

Bad GirlTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang