Събудих се в стаята беше тъмно. Обърнах се да видя Дилан , но него го нямаше. Беше оставена бележка.
Ще те взема в 19;30 облечи си нещо удобно. Обичам те - Дилан.
Когато го прочетох се усмихнах глупаво взех телефона и погледнах часа. Показваше 19;00. Скочих веднага и отидох в банята и започнах да се управям. Измих лицето си след това сресах косата си и я вързах на конска опашка. Отидох в стаята и отворих гардероба. Започнах да търся какво да облека. Накрая избрах едни сини дънки с висока талия и една розова риза без ръкави. Облякох се обух кецовете си. Облякох коженото си яке. Взех телефона часа беше 19:30. Взех чантата и напъхах в нея телефона протмонето и няколко гримове. Излязох от стаята. И слязох долу.
Тео- На къде така- попита ме
Аз- Ще излизам с Дилан- казах щастливо
Тео- Приятно прекарване- каза той
Аз- Благодаря и чао- помахах муИзлязох отвън. Той беше дошъл. Беше се облегнал на колата си. Усмихнах се и тръгнах към него. Щом стигнах той се отдели от колата хвана ме за кръста и ме прибърпа към него, като пак се облегна на колата. И ме целуна нежно.
Дилан- Много си красива - каза той след като се отдръпнахме
Аз- Благодаря ти , но не е нищо особено- казах аз
Дилан- Всякак си красива- каза тойОтделихме се един от друг. Когато той взе нещо от капака на колата и се обърна към мен. В ръката си държеше червена роза.
Дилан- Заповядай това е за теб- каза той и ме целуна
Аз- Много е красива- казах - Благодаря ти- отвърнах и го целунах по бузатаДилан ми отвори вратата и аз влязох и седнах. Той затвори вратата и мина на шофьорското място. След като потеглихме.
Аз-Къде отиваме- попитах аз
Дилан- Изненда - каза тойИзвъртях очи а той се засмя. След 15 минути стигнахме на една поляна. Слязохме от колата. На тревата имаше одеало а Дилан държеше в ръката си една кафява кошница. Чудех се от къде се взе кошницата , но явно Дилан я е извадил от колата. Вдигнах поглед към небето. Имаше много звезди а луната блестеше ярко. Беше много красиво и романтично.
Дилан- Е харесва ли ти - попита ме
Аз- Невероятно е- отвърнах- Обичам те- каза аз
Дилан- И аз те обичам- каза той и ме целунаДвамата седнахме на одеалото. Той извади от кошницата сандвичи с фъстъчено масло и с домати. И портокалов сок. Когато видях всичко това се засмяях а Дилан се намръщи.
Дилан- Защо се смееш - попита ме- Не ти ли харесва- попита той тъжно
Аз- Не идеално е - казах аз
Дилан- Ами хайде да ядем- каза тойКимнах и започнахме да ядем от сандвичите. Бяха много вкусни. След като се наядохме легнахме на одеалото и започнахме да гледаме звездите , говорихме си за разни неща. Всичко беше прекрасно. Към полунощ си тръгнахме. Дилан ме закара до нас.
Аз- Лека нощ- казах - Утре ще се видим- целунах го
Дилан- Не не те пускам - отговори той
Аз- Ще трябва да си лягам спи ми се - казах аз и се засмях
Дилан- Не няма да те пусна- отвърна той
Аз- Ела да спиш при мен- казах аз
Дилан- Чаках да ме поканиш- каза той и двамата се засмяхме.Влязохме вътре. Нямаше никой Тео беше заспал. Качихме се в стаята ми. Аз влзох в банята да си махна грима. Щом го махнах се върнах в стаята. Дилан вече беше легнал на леглото. Взех пожамага и се преоблякох в банята след това се върнах при Дилан угасих лампата и легнах до Дилан той ме прегърна.
Дилан- Лека нощ красавице - каза и ме целуна
Аз- Лека нощ - пожелах муСлед малко се унесох и заспах
Следва продължение
YOU ARE READING
Bad Girl
RomanceКатрин О'Конър седемнадесет годишно момиче. С ягодово руса коса и зелени очи. Което се мести в едно градче наречено Бийкън Хилс с родителите си и брат си Тео който е с една година по- голям от нея. Катрин е сменила няколко училища. Тя е с една дума...