30 част

313 22 7
                                    

От името на Дилан.

Слязох в кухнята да хапна нещо. След като изядох сандвича си. Тръгнах към стаята си , но видях че Кат идваше към къщата ми. Сърцето ми започна да бие по-силно. Застанах през вратата и погледнах през шпионката. Тя последя няколко секунди и реши да си тръгва. Не исках да я пусна. Отворих вратата.

Аз- Кат почакай- прошепнах

Тя се обърна към мен и се опита да се усмихне

Кат- Здравей Дилан- опита се да се усмихне
Аз- Липсваш ми - казах аз

Тя ме прегърна и ме притисна към себе си.

Кат- И ти на мен ми липсваше- прошепна
Аз- Съжалявам за онази вечер съжалявам че те нараних. Аз съм глупак- казах и аз

Тя ме гледаше няколко минути след това каза:

Кат- А-аз трябва да тръгвам- казах аз- Беше грешка че дойдох- отвърна
Аз-Не моля те не си тръгвай отново- казах тъжно- Обичам те Кат- прошепнах и хванах ръката й
Кат- Съжалявам Дилан- каза- Трябва да тръгвам- прошепна и ме целуна

След като пуснах ръката й. Тя си тръгна. Усетих няколко сълзи който се спуснаха по лицето ми. Никога не съм плакал за момиче. Тя е всичко за мен а я загубих завинаги.Трябваше някък да удавя мъката си. Качих се в стаята ми взех телефона си и набрах Камерън. С него се запознахме преди 2 месеца. Звъннах му и се уговори след половин час да дойде да ме вземе и да отидем в някоя дискотека. Влязох в банята и се изкъпах набързо след това обякох първите дрехи който видях и ги облякох. Взех телефона и якето си и излязох от вкъщи и се качих в колата на Кам.

Аз- Здравей Кам- поздравих го
Кам- Здравей Дилан- поздрави ме.

Кам потегли. След около 15 минути стигнахме в дискотеката веднага ме лъхна миризмата на алкохол и цигари. С Кам отидохме и седнахме на бара и си поръчахме няколко шота и започнахме да пием. Трябваше да забравя поне малко за Кат.

От името на Кат

Пътувахме към дискотеката щом стигнахме влязох веднага ме лъхна миризмата на алкохол и цигари. Крис хвана ръката ми и започнахме да вървим между тънцуващите хора. Стигнахме едно сепаре и седнахме. Скот отиде да вземе нещо за пиене. Бека и Тео отидоха да тънцуват.

Крис- Искаш ли да тънцуваме- попита ме с усмивка
Аз-С удоволствие- усмихнах се

Станахме и отидохме на дансинга и започнахме да тънцуваме към нас се присъедениха и Скот и Алисън. След няколко бързи песни пуснаха бавна. Сложих ръцете си около врата на Крис а неговите бяха на кръста ми. Запопнахме да се поклащаме в такт.След като почна бърза песен с Крис седнахме и аз отпих от джина който беше пред мен. Другите тънцуваха . Погледнах към бара и видях Дилан той беше с едно момче. Дилан пиеше и беше много тъжен. Къса ми се сърцето като го гледам такъв. Но какво трябва да направя. Искам да отида при него да го прегърна , да му простя за всичко и да остана с него завинаги , но нямах смелост. Просто го гледах.

Bad GirlWhere stories live. Discover now