20 част

352 17 0
                                    

От гледна точка на Дилан.

Отворих очи и се обърнах към Кат. Тя спеше беше като ангел. Пресегнах се през нея и взех телефона и го отключих. Показа 10;30. Имахме време да се управим. Реших да я събудя. Наведох се и я целунах набързо по устните и тя отвори очи. Усмихнах й се.

Аз- Добро утро мишленце- казах аз и с това я издразних защото сбръчка вежди
Кат- Добро утро - каза тя сърдито
Аз- Много си сладка така- казах й и се засмях
Кат- Отивам в банята да се искъпя- съобщи ми

Тя взе нужните неща и влезе в банята. Седнах на леглото да я изчакам и след нея да вляза и аз. Телефона ми извибрира. Получих съобщение. Взех телефона. Хм непознат номер

- Здравей скъпи- гласеше съобщението

Май се сетих кой може да е. Шейли. Какво иска това момиче от мен.

- Какво искаш Шейли- написах след като го пратих

- Искам само да ти кажа , че ще бъдеш МОЙ-

Щом прочетох това което беше написала се ядосах.

- Мечтай си. Аз обичам Кат. С теб приключихме. Няма нищо между нас. Не смей да доближаваш мен или по- малко Кат. Заради нея съм готов на всичко. Запомни го.

Пратих и го. След като оставих телефона. Не ми се занимаваше с нея. А й Кат излезе и беше само по хавлия.

От името на Кат.

Излязох от банята и Дилан лежеше на леглото. Видя ме а аз бях само по хавлия. Но не ми пукаше. Гледаше ме около минута , но след това се опомни. Доближи се до мен и ме целуна. Отвърнах му. След като се отдръпна влезе в банята. Изсуших тялото си и обух бельото си. След това облякох черен клин бяла тениска и една черна жилетка. Обух кецовете си. Взех телефона и погледнах часа. В момента беше 11;30. А полета ни беше от 12;30 имахме малко време. Взех съшоара и изсуших косата си за 20 минути вързах я на здрава конска опашка и седнах да изчакам Дилан. Той излезе от банята и се управи за 15 минути. Бях закрила лицето си за да не го гледам.След като бяхме готови свалихме куфарите. Всички бяха в кухнята и закусваха. Поздравихме ги и седнахме да закусваме.

На летището

Минахме проверката и вече се качвахме в самолета. С Дилан седнахме на две седалки а срещу нас седнаха Скот и Алисън. А Тео и Бека седнаха зад нас. Сега чакахме съмолета да излети.

Bad GirlTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon