На сутринта
Днес беше петък събудих се с ужасно главоболие и реших днес да си остана у нас за това отново затворих очи и заспах.
Събудих се от звъненето на телефона ми. Вдигнах без да поглеждам екрана.
Алисън- Хей Кат какво правиш - попита весело
Аз- Спях , но ти ме събуди- казах сънено
Алисън- Ау много съжалявам - каза тя
Аз- Няма нищо ти какво правиш къде си - попитах
Алисън; У нас съм тоест всички сме тук ела при нас - каза тя
Аз: Добре само да се управя- казах азПреди да каже нещо и затворих телефона и го хвърлих на леглото взех една хавлия и влязох в банята съблякох дрехите си и влязох в душкабината и пуснах водата и тя започна да се стича по мен след като бях готова излязох. Увих хавлията около тялото си и излязох от банята започнах да подсушвам тялото си извадих бельото си и го облякох.След като си избрах един клин и една тениска и се облякох , изсуших косата си и отидох пред огледалото и сложих малко спирала , и гланц. Бях готова взех телефона си и облякох един суитчър. Излязох от стаята и след това от къщата и тръгнах към къщата на Алисън след няколко секунди стигнах почуках на вратата и ми отвори Бека.
Аз: Здравей Бека- прегърнах я
Бека- Здравей Кат- усмихна сеТя се дръпна и аз влязох вътре в хола бяха всички в хола
Аз- Здравейте хора - поздравих ги
Алисън- Всички се събрахме е какво ще правим- попита тя
Тео- Да играем на истина или предизвикателство- предложи тойВсички се съгласиха , но аз отказах но момичетата започнаха да мрънкат и аз се съгласих. Седнхме в кръг на земята.
Тео- Аз съм първи- каза той- Така Скот какво избираш - попита
Скот- Истина - каза той
Тео- Ам направихте ли го с Алисн- попита той
Скот- Не не сме - каза той и се засмя
Алисън- Мой ред е - каза той - Кат какво избираш - попита ме и се усмихна
Аз- Ами предизвикателство- казах азДано не съжалявам че не избрах истина.
Алисън- Искам с Дилан да отидете в една стая за 10 минути- каза тя
Аз- О не защо ми го причиняваш- попитах я
Дилан- Хайде де ела не хапя - каза тойСтанах от земята и тръгнах след Дилън качихме се по стълбите и влязохме в стаята когато ....
Следва продължение .
YOU ARE READING
Bad Girl
RomanceКатрин О'Конър седемнадесет годишно момиче. С ягодово руса коса и зелени очи. Което се мести в едно градче наречено Бийкън Хилс с родителите си и брат си Тео който е с една година по- голям от нея. Катрин е сменила няколко училища. Тя е с една дума...