Nije li život savršen? Poslednja godina. Najstariji u skoli. Najpopularniji u skoli. Savršen prosek. Savršen dečko. Pored mene dve najbolje drugarice. Večeras party. Šta više i možeš poželeti?
"I, jeste li odlučile šta oblačite večeras?"- upita Nicky.
Žurka je, inače, večeras kod Nicky. Ona ima ogromnu kuću sa bazenom, a roditelji su joj na putu. Tako da, šta da vam kažem, devojka zna kako da iskoristi priliku.
Sa Nicky sam se upoznala kada smo imale deset godina. Bile smo na nekoj izložbi. Obe smo tu bile dovučene na silu. I,pretpostavljam da nas je ta trenutna mržnja ka roditeljima i spojila. Obe smo imale slično detinjstvo: bogata porodica, jedinice, "sve što poželiš tvoje je", ali i roditelje koji su često bili odsutni, tako da smo jedna drugoj najčešće pravile društvo.
"Naravo! Kupila sam savršenu haljinu za večeras! Sačekajte da vam pokažem!"- reče Erika vadeći telefon. Ubrzo nam je pokazala sliku na kojoj je ona u jako uskoj i kratkoj crnoj haljini.
"Presijava se na svetlu, ali se to ovde ne vidi", rekla je razočarano "a leđa su najbolji deo!" rekla je pokazujući sledeću sliku na kojoj su njena gola leđa.
Eriku ne poznajemo dugo, ali brzo nam je prirasla srcu. Druželjubiva je, otvorena, duhovita. Stvarno je nije teško zavoleti. Prošle godine se prebacila u našu školu, i stvarno ne preterujem kada kažem da je osvojila sve u jednom danu (od profesora do učenika).
"Pa ,Erika, to definitivno nije haljina koju bih ja obukla IKADA, ali stvarno ti super stoji.", rekla sam neuverljivo.
"Nije mi jasno kako možeš non-stop da nosiš šljokičasto", rekla je Nicky u fazonu- dušo, tebi treba pomoć. Na šta ju je Erika ošinula pogledom.
"Iiiii ovo ću obući preko" reka je pokazujući nam sliku... pa ne znam šta je ovo. Belo je, krznato je... to je sve što vidim.
"To izgleda kao moje kuče", rekla sam zbunjeno.
" 'To' je prsluk", rekla je pokazujući još jednu sliku na kojoj ga nosi.
"Pa, jeste duži od haljine... Ali jesi li sigurna da ti neće biti hladno? Mislim, februar je, a to nema ni rukave", rekla je Nicky.
"Dobrooo, dosta o meni", rekla je Erika uvređeno "Sky, šta ti oblačiš?"
Duboko sam udahnula i spremila se za kritike. Ali, u tom trenutku, moj telefon je krenuo da zvoni.
YOU ARE READING
Baksuz
Teen FictionKako bi Sky opisala svoj život? U jednoj reči-savršen. Ali svi mi imamo one dane kada nam baš ništa ne ide. I baš takav dan će okrenuti čitav Skyin svet naopačke. Posle svega, kome može da veruje? I da li zaista postoji sreća u nesreći?