VII.

151 21 2
                                    

Bu gece beni ziyarete geldin yusufçuk.

Kapım sımsıkı kapalı ve mumların hepsi yanık. Vera Lynn'nın sesi usulca, sadece sana ve bana yetecek şekilde odada yankılanıyor.

Ah hayır, annemler hakkında endişe etme. Onlara çoktan iyi geceler diledim. Annem kendini kandırmaya çalışırken uyuya kalmış ve babam hafif bir şekilde içki kokusuyla sızmış. Abim ise ah,

İşte o, beni asıl görmeyi reddenlerden.

Korkacak hiç bir şeyimiz yok yusufçuk.

Kapım sımsıkı kapalı. Kimse bize ulaşamaz burada.

Yanlış anlama sakın. Ben uslu bir kızım, eğer yoldan çıkmaya çalışırsam annem beni dize getirmesini bilir. Ve eğer kapımı kaparsam, hâlâ uslu bir kız olarak kalabilirim onun gözünde.

Kapalı kapının ardında, sadece sen ve ben varız

Mumlar yanıyor ve Vera Lynn şarkı söylemeye devam ediyor. Sense, duvara yapışmış öylece duruyorsun.

Açık konuşalım, seni gördüğüme şaşırdım. Beni ziyaret etmeni hiç beklemiyordum yusufçuk. Kanatlarına kondurduğun o dikkat çekici olmaya çalışan koca dört siyah nokta ile yusufçuk formunda karşıma çıkmanı beklemiyordum.

Ama benle insan formunda konuşucak yüze sahip değilsin değil mi? Yüzsüzün tekisin, ilgi arsızısın.

Duvara tutunmuş duruyorsun. Bakışıyoruz senle. Yusufçuk formuna baktıça bir ağlama isteği uyanıyor içimde ama anlayamıyorum.

Neden seni görünce ağlayasım geliyor?

Ve kapılar kapalı yusufçuk, kapalı kapılar ardında benim gibi bir varlıkla başbaşa kalmamalısın

Ah, merak ediyorum. Eğer o dikkat çekmeye çalıştığın dört kanadını koparıp ateşe atsam nasıl hissederdin? Artık dikkat çekemezsin nasıl olsa, çünkü kanatların olmadan sen bir hiçsin.

Eğer kafanı koparırsam gözlerin nihayet açılır mı? Beni görür müsün? Görülmek için, seni öldürmem mi gerek?

Öyleyse, haydi deneyelim bunu yusufçuk.

Benden kaçmaya kalkma sakın. Bak, avucumun içinde nasılda kıvrınıyorsun! Ama hayır, bunlar sana fayda sağlamayacak.

İlk kanadın ateşte, sonra diğeri.

Ve şimdi, gövdenide mum ateşine atıyorum.

Vera, bir başka şarkıya geçiyor.

Yusufçuk formun yok, yok ettim onu. Artık rüyalarıma girip beni sonsuz kabuslarla lanetleyemezsin. Bir daha sinsice yatak odama süzülüp beni zehirleyemezsin.

Yusufçuk formunu öldürdüm.

Şimdi, insan taklidi yapmak için kullandığın bedeni bekliyorum.

LibelluleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin