Bála jsem se kam mě zavede, ale ten strach ve mě probouzel jistotu že budu jako on a nic mi nehrozí.. Bála jsem se smrti, protože jsem nevěděla co je on? Táhl mě za ruku někam daleko, prošli jsme i okolo chatrče. Ale ta byla vidět pouze v dálce. .
ÚTES : Dovedl mě k útesu a strčil do mě. Spadla jsem na kameny asi z 10 metrů, dopadla jsem na kolena a postavila se bez jediného škrábnutí..
KOLEJE : Dovedl mě na koleje přivázal k nim. Za 10 minut přijel vlak a projel.. Když se vrátil Alex odvázal mě od kolejí a řekl ,,Poslední pokus" Já jen na něj koukala a nevydala jsem ani hlásku.
JED : Dovedl mě do chatrče a řekl ať se usadím, sedla jsem si na židli a on mi podal sklenici s vodou (no asi to nebyla voda). Vypila jsem ji do dna, ale nic se nestalo. Říkal že by to mělo působit do 5 minut, a tak jsme si asi další hodinu povídali jaké je nebýt člověkem.
Nic nezabíralo a mě to nešlo do hlavy. ,,Copak jsem jiná než ostatní ?" říkala jsem si pro sebe nahlas. ,,Třeba jo? " Zaslechl mě Alex a odpověděl na mou otázku. Posadil se ke mě a začal vyprávět.
Byla jedna povídka že přijde člověk, který přežije všechno. A stane se v té době životní katastrofa..Ztratí všechny své přátele a příbuzné. A ten člověk jsi ty, ty která všechno tohle zažila a přežila. Máš jedinečnou vlastnost a ta vlastnost znamená ,,nesmrtelnost v 15 roce života" a ,,ochranu druhých"
Tyhle vlastnosti nejsou špatné, ale pouze těžké na ovládání. Je těžké naučit se jiným zvykům, ale bohužel jsi přišla do lesa ze kterého není úniku..
ČTEŠ
Tajemný les /DOKONČENO/
FantasyJe příjemné si jen tak číst v přírodě (v lese, na paloučku atd.) Jenže tenhle les se z čista jasna proměnil v mojí noční můru. No i když??? PS : potěší každé sdílení, hvězdička a může být i Follower Vaše ❤Tery-03❤