Poznání

101 20 1
                                    

"Jak se vlastně jmenuješ? " zeptala jsem se, v krku mi trochu zaskočilo "Alex, a ty? " odpověděl a zeptal se velmi klidně. "Elis" zašeptala jsem, protože jsem se stále trochu ostýchala. Pak proběhlo velké ticho, nikdo z nás dvou se už ani nepřiměl k jediné otázce. Nakonec jsem si vzala malý kousek chleba a začala jíst. Stále nejedl a tak po chvíli vstal a šel ven. Zavřel za sebou dveře a pak je znovu otevřel. "Až dojíš přijď za mnou ven" řekl a nečekal ani na odpověď. Když jsem dojedla nevěděla jsem co mě čeká a tak jsem šla poslušně za ním. "Vidíš tam tu skalku? " zeptal se Alex "Ano, když jsem sem přicházela prošla jsem okolo ní " dodala jsem. Ukázal rukou ať půjdeme k ní, když jsem tam došli sedli jsme si a poslouchali jak ptáci zpívají. "Musím jít domů, ale nevím kudy? " opatrně jsem se zeptala "No, tak to já taky ne, promiň " odpověděl trochu nejistě, a v tom mi něco říkalo že to tu cestu ke mě domů zná. Nevěděla jsem proč mi to nechce říct a tak jsem mu řekla jestli mi osobě nechce něco náhodou říct. Vydali jsem se zpět k chatrči a vešli dovnitř. "ne, dnes ne " odpověděl trochu naštvaným hlasem. Dále jsem radši už nic neříkala. Šla jsem ven usadila se u stromu, otevřela jsem notebook a začala psát. Mezitím co jsem na Wattpadu nebyla měla jsem spoustu nepřečtených komentářů. "Jak to že nevyšel další díl? " "Pěkné, těším se na další díl" Za půl hodiny jsem měla dopsáno a mohla jsem další díl zveřejnit. Chtěla jsem hnedka napsat další, ale v tu chvíli na mě zavolal Alex. "Elis pojď sem, chci ti něco ukázat." zakřičel z dálky. Zavřela jsem notebook a poslušně šla za ním. Když sem vešla za ním dovnitř, něco skrýval za zády. "Zavři oči" řekl polohlasně. Zavřela jsem tedy oči a čekala co se bude dít dál. "Otevři je" řekl po malé chvilce. Otevřela jsem oči a uviděla jsem že v rukách drží psa a kočku. "Chtěl jsem ti dát něco za dárek, ale nevěděl jsem jestli máš radši psy nebo kočky? " řekl, a přitom se zeptal tázavě. Byla jsem trochu překvapená, ale i přesto jsem mu odpověděla. "Mám ráda obojí, proč jsi mi chtěl dát dárek a kde si je vůbec vzal? " odpověděla jsem mu a zeptala se ho na dvě otázky. "No jak jsem řekl chtěl jsem ti udělat radost, tak co jsi radši vybereš? " řekl stále klidným hlasem, ale na moji druhou otázku už neodpověděl. "Radši psa, jestli ti to nevadí a co vlastně chceš dělat s tou kočkou, " řekla jsem a podala mu další otázku. "Ne nevadí a tu kočku si vezmu já, v podstatě je mám od malička takže se nemusíš bát že by se oni dva neměli rádi. "Ok" tiše jsem odpověděla a šla jsem mému novému kamarádovi vymýšlet jméno. Chystala jsem se jít ven, ale ještě než jsem odešla poděkovala jsem (málem jsem na to zapomněla) On jenom řekl že nemám zač a usadil se na židli. Vyšla jsem ven a asi za 10 minut přemýšlení jsem se šla Alexa zeptat jaké vymyslel jméno pro svojí kočku? "Betty a ty? " zeptal se "Ricky" odpověděla jsem, ale ještě jsem nad jménem trochu váhala. Prohodili jsme potom ještě pár jmen, ale dospěli jsme k názoru že ty první byli nejlepší. Mlčky jsem se podívala z okna a viděla že se blíží noc. Chvíli jsem se jen tak dívala, až najednou mi Alex nabídl jestli tu nechci chvíli přespávat, asi doufal že se nebudu chtít vrátit domů. Ale i přes to že se mi strašně stýskalo, řekla jsem že klidně jo. "A kam půjdeš ty? " zeptala jsem se ho, protože v chatrči byla pouze jedna postel. "O mě neměj strach, a buď v klidu já tu přes noc nebudu" odpověděl a vyšel ven. Sedla jsem si na postel a přemýšlela kam asi šel.....


Vaše tery-03






Tajemný les /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat