+ K tomuto dílu jsem dala Youtube video, a tak pokud vám nevadí hudba ke čtení chtěla jsem nabídnout tuto píseň, protože jsi myslím že se to celkem k sobě hodí..
Ráno jsem se probudila a Alex najednou nebyl venku, ještě jsem chvíli přemýšlela jestli to byl sen a nebo to byla opravdu pravda. Štípla jsem se do ruky a když jsem zjistila že to bolí byla jsem si na 100 % jistá, že to není sen. Oblékla jsem se a hned jsem šla obejít chatrč, jestli nejsou někde jinde. Jenže nebyli ani tam.. cítila jsem se zase sama jako na začátku, vrátila jsem se dovnitř a sedla si na postel. Na stole už nebyla snídaně jako dříve a proto jsem prohlédla skříňky a našla kousek chleba, byl čerstvý a tak se lehce krájel. Nakrájela jsem si chleba a posypala si ho nějakými bylinami. Když jsem se najedla sedla si na postel. Pod polštářem jsem měla potají jednu fotku mojí rodiny a mé nejlepší kamarádky. Natáhla jsem se pro ni a když jsem si zpátky sedla seděl vedle mě Alex. Trochu jsem se lekla a když jsem se na něj podívala nic jsem neříkala.. "Asi si trochu v šoku, viď? " řekl tázavým hlasem. "Jak bych nebyla, co se děje, jsi jiný než před tím.." (vstala jsem z postele a pomalu jsem se chystala k odchodu) "To tě nemusí zajímat" řekl s trochu naštvaným hlasem. "Když ne, tak ne. AHOJ" byla jsem už trochu taky naštvaná že mi nechce říct celkem zásadní věc (teda alespoň pro mě to bylo celkem hodně důležité) "Kam jako jdeš? " řekl a při tom mě chytnul za ruku.. "Domů" řekla jsem a ruku mi najednou pustil.. Vzala jsem fotku, která ležela pod polštářem a odešla.. "CESTU NENAJDEŠ A RODIČE NEUVIDÍŠ" zakřičel na poslední chvíli z otevřeného okna. Neotočila jsem se na něj, jen jsem se rozeběhla do dáli. V běhu jsem přemýšlela co tím myslel. Byla jsem však přesvědčená že z tohoto lesa bude úniku. Běžela jsem dál ale.....
--------------------Omlouvám se knížka byla na celkem dlouhou dobu "POZASTAVENA"-----------------------
--------------------A dále se omlouvám za to že tento díl byl celkem krátký (šetřím si nápady na nový díl který by měl být celkem dlouhý)--------------------------------Ptáte se proč? Je to prosté, neměla jsem nápady.. Díky za přečtení tohoto dílu a napřečtenou Vaše Tery-03
ČTEŠ
Tajemný les /DOKONČENO/
FantasíaJe příjemné si jen tak číst v přírodě (v lese, na paloučku atd.) Jenže tenhle les se z čista jasna proměnil v mojí noční můru. No i když??? PS : potěší každé sdílení, hvězdička a může být i Follower Vaše ❤Tery-03❤