Nejdříve se vám chci strašně moc omluvit, že dlouho nevyšel Další díl. Nemám ani omluvu takže se vám to budu muset zkusit vynahradit..
=================================
Ráno jsem se probudila a koukla se do kalendáře a viděla že zítra mám narozeniny.. Prohlížela jsen si dále kalendář a v tu chvíli jsem ucítila chladný závan větru. Jen jsem se pousmála a pomalu jsem se otočila. ,,Neusmívej se tak" řekl Alex a přitom se smál. Pak jsem se otočila znova ke kalendáři a on se podíval také. Odkašlal si. Bylo mi jasné že něco chystá ale já to teď tak nějak neřešila. Šli jsme ke stolu a začali snídat. Natáhla jsem ruku pro příbor a on taky (byla to náhoda), naše ruce se střetli a mě to dalo velkou ránu. Byla to rána jako kdyby vám celým tělem projela elektřina. Musela jsem to rozdýchat, šla jsem tedy ven a přemýšlela co to tak mohlo být? Po chvíli za mnou přišel Alex a řekl velmi klidným hlasem ,,Musíš se to naučit ovládat"
,,A co když ne? To se mě nemůže nikdo dotknout?" ptala jsem se ho a on mlčel. Takže mi bylo jasné že Další den mě čeká pěkná dřina..
Celý den jsme si hráli s Rockym a Betty, a proto když nastal večer a mi šli do chatrče spadla jsem únavou rovnou do postele. Alex si sedl ke mě a přehodil přes mě peřinu. Koukla jsem se na něj a pokládala jsem mu otázky v podobě jaké to je mít nadpřirozené schopnosti? Jestli zvládnu ovládat mojí výjmečnost?
On jen odpovídal velmi kladně, jako kdyby to byl jeho nejlepší život na kterém nejde nic zkazit. Prokecali jsme spolu až do půlnoci a pak se Alex rozplinul..
=================================Tento díl byl krátký, protože se chci dostat co nejdříve k narozeninám a ty mám už dlouho naplánované. Tak doufám že vám to zas tak tolik nevadilo a zase příště..Vaše Tery-03❤
ČTEŠ
Tajemný les /DOKONČENO/
FantasíaJe příjemné si jen tak číst v přírodě (v lese, na paloučku atd.) Jenže tenhle les se z čista jasna proměnil v mojí noční můru. No i když??? PS : potěší každé sdílení, hvězdička a může být i Follower Vaše ❤Tery-03❤