Capitolul 1.

793 35 4
                                    

Ploua..atat imi amintesc..speriata m-am ridicat si am observat ca eram intr-o camera alba..eram in spital..linistea a fost intrerupta de asistenta care se bucura ca am deschis ochii..

-Ce s-a intamplat? intreb eu putin confuza.

-Alicia..parintii tai au facut un accident de masina si tu ai fost grav ranita..nimeni nu iti mai dadea sanse..

Priveam uimita si dintr-o data am inceput sa plang.Prin cap imi treceau diferite imagini cu parintii mei..oamenii pe care i-am iubit cel mai mult..Dar ei unde sunt? Au murit? Aceste intrebari nu-mi dadeau pace..

-Dar ei..parintii mei unde sunt?

-Ei au iesit acum o luna din spital si de atunci au disparut..

Deci am stat o luna in spital..nu se poate..dar ei de ce au plecat.?.m-au parasit?..

-Alicia pe cine vrei sa sunam?

-Pe bunica mea..este singura care ma poate primi..

Asistenta a iesit pe usa si eu am inceput sa plang.Nu credeam ca parintii mei o sa ma lase singura..Dar oare bunica ma poate primi? M-am ridicat din pat si m-am schimbat cu hainele de pe un scaun..dupa ce mi-am aranjat parul am iesit pe hol si acolo ma astepta bunica fericita..am plecat la ea acasa..cand am ajuns am intrat in camera mea..peretii erau albastri cu cateva dungi albe..un televizor micut era asezat in mijlocul camerei si un pat mic statea lipit de perete..Am deschis televizorul si am inceput sa-mi asez hainele linistita..Maine imi voi intalni colegii...

Aceasta este prima mea poveste pe wattpad..astept critici si voturi..

Love or Friendship (Harry Styles Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum