Imi venea sa sar pe parasuta aia.M-am indreptat spre banca mea pregatindu-mi cartile.
-Cine e stearsa asta? il intreaba pe Harry.
-Vezi cu cine vorbesti. ii spun
-Ti-am luat iubitul,deci ai pierdut. imi spune razand.
M-am intors spre ea si i-am dat o palma.Si-a ridicat mana masandu-si obrazul.Harry ma privea cu atata mandrie,asa ca m-am dus spre el si mi-am lipit buzele de ale lui.
-Cine e ea? intreb nervoasa,aratand spre fata care iese furioasa din clasa.
-Am vrut sa vad cat ma iubesti. imi spune linistit.
-Totul a fost o gluma? il intreb confuza.
-Da.
Orele au trecut repede.Am primit multe observatii pentru ca ma sarutam cu Harry,dar eu nu bagam profesorii in seama.Mergeam linistita spre casa,pana cand cineva isi pune mana pe umarul meu.
-Alicia,cat ma bucur sa te vad.
Era vocea mamei.Impietrisem pe trotuar incercand sa scap de ea.
-Draga mea..mi-a fost dor de tine.
Cand am auzit acele cuvinte,am luat-o la fuga.Simteam cum oboseala pune stapanire pe corpul meu.Cand am ajuns acasa,am intrat rapid in camera mea sunandu-l pe Harry.
-Micuta mea!
-Harry am vazut-o pe mama. ii spun speriata.
-Vin imediat.
Atat mi-a spus si in 5 minute era la balconul meu.Am tras repede perdeau si am sarit in bratele lui plangand.Ne-am asezat amandoi pe pat,el jucandu-se cu cateva suvite din parul meu.
-Cum s-a intamplat totul?
-Mergeam pe strada si mama a aparut in spatele meu.
Dupa ce am mai vorbit despre parintii mei,simteam cum ochii mi se inchid, asa ca mi-am pus capul pe pieptul lui Harry adormind
.....
Dormeam asa bine,pana cand alarma idioata a inceput sa sune.Am deschis ochii incet si l-am vazut pe Harry zambind.
-De cat timp esti treaz?
-De 10 minute. imi spune Harry pupandu-ma pe obraz.
M-am ridicat somnoroasa din pat si m-am imbracat cu o pereche de pantaloni scurti albastri,un maieu alb si m-am incaltat cu niste balerini crem.Dupa ce mi-am prins parul intr-un coc,am plecat cu Harry spre liceu.Pe drum amandoi era tacuti pana cand am simtit mana lui Harry pe piciorul meu.M-am ridicat din scaunul meu si m-am asejat in poala lui Harry.Cand am intrat in clasa,Emily a venit spre mine spunandu-mi ca azi nu facem ore.L-am sarutat pe Harry si am iesit in curte cu Matt si Emily.Am vorbit o despre relatia mea cu Harry,despre parintii mei si uite ca a venit timpul sa merg acasa.
Cand am ajuns,am ramas cateva minute cu bunica,povestindu-i despre relatia mea cu Harry.
Am urcat rapid spre camera mea,m-am schimbat in niste haine mai lejere si am inceput sa-mi vopsesc parul.Dupa ce am terminat,imi priveam parul blond cu mandrie.Am strans repede din baie si m-am decis sa-l sun pe Harry.
-Buna iubb!! ii spun razand.
-Heey!! Ce faci?
-Foarte bine. ii rraspund tipand.
-Baby,am putina treaba,vorbim maine.
Dupa ce am terminat de vorbind,m-am bagat in pat adormind cu gandul la Harry.
....
Dormeam asa bine,pana cand telefonul a inceput sa sune.M-am ridicat din pat,am mers la baie si m-am imbracat cu niste blugi,un tricou negru si o m-am incaltat cu o pereche de botine negre.Mi-am indreptat rapid parul si am iesit din casa mancand un mar.
Harry a ramas uimit cand mi-a vazut parul scapand bidonul de apa.Am mers spre el sarutandu-l rapid si am urcat in masina.
Cand am ajuns la liceu,am intrat amandoi pe terenul de fotbal.Ne-am asejat amandoi pe o bancuta,urmarind jucatorii.
CITEȘTI
Love or Friendship (Harry Styles Fan Fiction)
FanfictionIn momentul in care a crezut ca a ramas singura,el isi face aparitia.O va proteja pe Alicia si o va invata sa iubeasca. All Rights Reserved 2014 WhiteAngel99