Capitolul 7.

371 19 3
                                    

Am intrat in camera mea si am inceput sa ma demachiez.Dupa ce am terminat,am dat deoparte patura pufoasa si m-am bagat in pat.

.....

Simteam cum cineva imi sopteste la ureche.M-am ridicat si am dat nas in nas cu bunica.

-De curiozitate.De cand incerci sa ma trezesti?

-De o jumatate de ora. spune ea razand.

-Voi fi plecata la o prietena si nu vin in seara asta.

-Casa pentru mine.Ieei.

Si a plecat.Deci il pot chema pe Harry aici.M-am ridicat din patul pufos si cald si m-am indreptat spre baie.Am facut un dus si m-am imb racat cu niste colanti,un maieu si o pereche de balerini.Am luat telefonul de sub perna si l-am sunat pe Harry.

-Heey!! spun eu aranjandu-mi parul.

-Buna!

-Vrei sa vii azi la mine?Sunt singura.

-Da,vreau.

-Ok..te astept.

Dupa ce i-am inchis,am mers sa ma aranjez.

Mi-am intins parul cu placa,m-am dat cu putin tus si eram gata.Asteptam pe canapea si dintr-o data telefonul a inceput sa sune.

-Alo? spun eu speriata.

-Fetita mea.Ce dor mi-a fost de tine.

-Cine sunteti?

-Mama ta ,draga mea.

Am impietrit langa telefon.Lacrimile au inceput sa curga si am scapat telefonul din mana.Acum cand in sfarsti eram fericita primesc un telefon de la presupusa mea mama.Nu pot sa cred.Vreau sa-mi revin,sa las trecutul in urma,dar nu pot.La usa batea cineva,dar nu vroiam sa fiu deranjata.Prin cap mi-au trecut momentele cand l-am chemat pe Harry, asa ca am inceput sa strig.

-Poti sa intri.

Cand a intrat si m-a vazut pe jos, a venit si m-a imbratisat soptindu-mi ca totul va fi bine.Plangeam si nu intelegeam de ce m-a sunat tocmai acum.Acum cand vroiam sa fiu fericita.Mi-am luat telefonul de pe jos si am urcat impreuna cu Harry in camera.

-Te simti mai bine?

-Cred ca da.

Atunci m-a sarutat jucandu-se cu cateva suvite din parul meu.Vroiam sa-mi gasesc parintii si sa le zic in fata ca mi-au distrus fericirea.

............

Mi-am deschis ochii si l-am vazut pe Harry privindu-ma dulce.

-Neata!! spun eu fericita.

-Neata!! Cum te simti?

-Foarte bine.

Dupa ce ne-am sarutat,m-am dus sa fac un dus.Apa calduta ma linistea facandu-ma sa uit de toate problemele.Am iesit de sub dus si mi-am luat halatul pufos si roz.Harry ma astepta intins pe pat si cand m-a vazut a ramas cu gura cascata.A venit spre mine si a incercat sa imi dea jos halatul.Am facut cativa pasi spre dulap si am inceput sa caut niste haine.Dupa ce am scotocit,am ales o pereche de pantaloni scurti,un maieu negru si am plecat la baie sa ma schimb.

-Pot sa vin cu tine? ma intreaba Harry curios.

-Stii ca nu,deci nu ai cum sa ma convingi.

A ramas bosumflat si eu am intrat in baie.Mi-am dat jos halatul si m-am imbracat cu hainele alese.Dupa ce mi-am admirat relexia in oglinda am iesit din baie.

-Ce-ai facut acolo? intreaba Harry zambind.

-M-am schimbat.

-Cu cine? spune muscandu-si buza.

-Cu persoana mea. spun razand.

A inceput sa rada si m-a imbratisat, sarutandu-ma dulce.

Love or Friendship (Harry Styles Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum