Meciul era foarte plictisitor,asa ca am plecat cu Harry la el acasa.Dupa 10 minute de mers,am ajuns la o casa mare.Dupa ce am salutat-o pe mama lui Harry,am urcat amandoi in camera lui.M-am asezat incet pe pat admirand camera lui Harry.Era mare si frumoasa.Si-a dat tricoul jos si a venit spre mine,lipindu-si buzele de ale mele.Mi-a dat tricoul jos si a desfacut capsele sutienului facandu-l sa dispara.A inceput sa-mi sarute abdomenul pasional facandu-ma sa simt fiori.Ma simteam asa de bine,pana cand telefonul a inceput sa sune.M-am uitat pe ecran si era bunica.
Mi-am luat rapid tricoul si am plecat cu Harry spre casa.
-Te iubesc!! imi spune Harry sarutandu-ma.
-Si eu!! Te sun mai tarziu.
Am intrat in casa si am dat peste mama si tata.
-Ce cautati aici? intreb nervoasa.
-Cand am zis ca se vor intoarce dupa tine. imi spune bunica vesela.
-Nu am nevoie de nimic.
-Avem o casa noua si te poti muta cu noi. imi spune mama fericita.
Am urcat nervoasa spre camera mea.Nu pot sa ma mut cu ei.Ar insemna sa aduc trecutul inapoi.Dupa ce am facut un dus,m-am imbracat cu o pereche de pantaloni scurti negri,un maieu alb si m-am incaltat cu o pereche de tenisi mov si am coborat in bucatarie.
-Draga mea,te rog sa vii cu mine sa-ti cunosti casa. imi spune mama zambind.
M-am incruntat cand am auzit acele cuvinte.Singura mea casa e la cativa metri de aici,dar dupa cateva rugaminte venite de la mama si tata,am acceptat sa merg.Dupa 30 de minute,am ajuns in sfarsit la imensa vila.Era prea departe si nici nu aveam de gand sa ma mut cu ei.Am intrat in casa si am observat ca era frumos aranjata.Cand am urcat la etaj,am observat ca pe o usa maro scria cu litere mari:ALICIA.Am deschis usa si am vazut o camera de printesa.Un pat mare pe care erau asezate niste cersafuri roz,covorul alb care semana cu o vata pe bat,perdelele mov.Parintii mei chiar vor sa ma intorc la ei.Nu credeam ca ma vor cauta dupa ce au plecat.Dar tot nu vroiam sa ma mut cu ei.
-Mda,e frumos ce ati facut,dar o sa ma mai gandesc. spun zambind.
-Cum vrei tu draga mea. imi spune tata imbratisandu-ma.
Dupa ce am plecat spre casa,m-m decis sa-l sun pe Harry.
-Trebuie sa vorbim. ii spun serioasa.
-Vin la cafeneaua de langa liceu.
I-am inchis si am mers grabita spre cafenea.Cand am ajuns Harry a venit spre mine sarutandu-ma rapid.
-Despre ce trebuie sa vorbim? imi spune ingrijorat.
-Parintii mei mi-au aratat casa pe care au construit-o si mi-au cerut sa ma mut cu ei.
-Eu cred ca ar fi o idee buna. imi spune linistit.
Dupa ce am baut o cafea,Harry m-a condus acasa.Tot drumul a fost linistit,dar cand am ajuns m-a sarutat si mi-a spus sa am grija de mine.
Stiu ca acest capitol e scurt,dar pe urmatorul il voi face mai lung.
CITEȘTI
Love or Friendship (Harry Styles Fan Fiction)
FanficIn momentul in care a crezut ca a ramas singura,el isi face aparitia.O va proteja pe Alicia si o va invata sa iubeasca. All Rights Reserved 2014 WhiteAngel99