Capitolul 19.

224 12 0
                                    

 #Heii.Dupa o lunga pauza,am revenit la aceasta poveste.Va astept parerile. :) xx

             

  Mi-a sarutat inca o data nasul si s-a asezat langa mine,strangandu-ma in brate.Ma simteam protejata in bratele lui si imi doream sa nu ma lase sa plec.

-La ce te gandesti? il aud pe Harry si imi intorc privirea spre el.

-La tine.Nu stiu daca ti-am mai spusdar te iubesc,Harry. 

S-a uitat cateva secunde la mine si m-a sarutat.

***

-Ma suni cand ajungi. imi spune,imbratisandu-ma.

 Am aprobat din cap,intrand in masina.Am dat drumul la muzica,incepand sa cant.Iubesc muzica si imi place sa cant,chiar daca nimeni nu stie.Imediat ce am ajuns acasa,mi-am facut un dus,apa relaxandu-mi muschii.M-am sters cu un prosop negru si m-am imbracat cu o pereche de colanti negri si un maieu alb,incaltandu-ma cu o pereche de converse cu tinte.

Am coborat in living, in timp ce ii trimiteam lui Harry cateva mesaje.Am fost surprinsa cand i-am vazut pe Amelia si Louis,uitandu-se la un film.

-Cum a fost la Harry? ma intreaba Louis ranjind.

-A fost bine,draga Louis. spun,dandu-mi ochii peste cap si imbratisand-o pe Amelia.

M-am asezat langa ei si am luat castronul cu popcorn din mana lui Louis.Cum mi-am simtit telefonul vibrand,am aruncat castronul,acesta cazand si rasturnandu-se pe Louis.

Harry:Ce faci? Ne vedem diseara? xx

Me:Sigur,dar unde?

Harry: In club?

Me:Okay.Anunta-i si pe ceilalti.

Mi-am cerut scuze si am urcat in camera mea,gandindu-ma cu ce sa ma imbrac.Toate rochiile pe care le aveam mi se pareau ciudate,pana am gasit una pe ultimul umeras.Am scos-o din dulap si am examinat-o ca un adevarat creator de moda.Era albastra,cu o funda la spate.Mi-am ondulat parul si dupa ce am aplicat putin machiaj,am imbracat rochia,privindu-mi reflexia in oglinda.

-Arati minunat! 

M-am intors imediat si am respirat usurata cand am vazut-o pe Emily,zamind.

-Si tu arati minunat! am spus catre ea.

Ne-am urcat amandoua in masina mea si am plecat spre club.Am coborat din masina,urmata de Emily si am zambit cand l-am vazut pe Harry vorbind cu Liam.I-am salutat pe toti si am mers catre ei,sarind in bratele lui Harry.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 21, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Love or Friendship (Harry Styles Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum