Capitolul 2.

716 33 4
                                    

Razele soarelui imi mangaiau fata..m-am ridicat din pat somnoroasa...am deschis dulapul uitandu-ma dupa niste haine potrivite...pana la urma am ales niste blugi albastri,un maieu alb si balerinii mei crem..am trecut cu peria prin parul meu ondulat si am coborat la bunica..ma astepta cu micul dejun.

-Buna dimineata! Sa stii ca nu mananc..este tarziu si trebuie sa plec.

-Daca asa vrei tu.Vorbim cand vii.Sa ai grija de tine.

-O sa am.Pa!

Si am iesit din casa.Mergeam cu castile in urechi,gandindu-ma la ce vor spune colegii despre mine pana cand m-am izbit de Matt.

-Hey Alicia!! Ce ganditoare esti in dimineata asta.Ce s-a intamplat?

-Nimic Matt.Emotionata.

-Tu nu ai fost niciodata emotionata..spune el pupandu-ma pe obraz.

M-am inrosiit imediat.Mergeam amandoi linistiti pana cand am ajuns in fata liceului.Matt a mers spre Emily si s-au sarutat.

-Heey..de cand sunteti voi impreuna?

-Pai de o luna..spune Emily cu un zambet imens pe fata.

Mi-am amintit de perioada cand eram in spital si oamenii aia fara suflet m-au parasit plecand in lume.Nu vroiam sa-mi amintesc acele momente.Niciodata nu credeam ca viata mea va lua o intorsatura asa dureroasa.Si acum imi amintesc zambetul mamei cand eram in masina spre Paris.Am fost impinsa de Emily si mi-am revenit.

-Trebuie sa intram..striga Matt vesel.

Mergeam dupa ei cu fata in pamant..imi era dor de sfaturile tatei..de zambetele mamei.Nu puteam sa traiesc asa.Vroiam sa-i caut.Sa le zic ca-i iubesc.Dar nu aveam cum.

Trebuia sa mergem dupa carti..primii erau Matt si Emily.Ei si-au luat cartile si urmam eu,dar m-am izbit de un baiat cret.

-Aa..scuze..tu erai inaintea mea..spuse baiatul cret.

-Nu-i nimic.

-Uite..ia cartile mele..spuse el.

-Nu trebuie.O sa-mi iau alte carti.

-Poftim cartile..le iau pe celalalte.

-Ok..

Am plecat repede dupa Matt si Emily care erau la poarta liceului.Am mers toti trei la un suc si am stat o ora vorbind despre orele pe care le avem.Cand am ajuns bunica ma astepta cu masa de seara si am stat sa discutam despre ziua de azi.Nu i-am spus de baiatul cret ca ma innebunea dupa.

Am mers la culcare si am adormit cu gandul la parintii mei si tot nu puteam sa cred ca m-au lasat singura.

Love or Friendship (Harry Styles Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum