-Si te duci la aeroport maine? ma intreaba Amelia zambind.
-Da,cred ca o sa ma duc.
Dupa cateva ore in care am vorbit despre imbracaminte si preferintele noastre,am urcat in camera mea.Am luat laptop-ul roz de pe birou si am intrat pe twitter.Mi-am verificat mesajele si dupa am adormit.
...
Razele soarelui intrau in camera mea.Mi-am tras patura pe cap si mi-am adus aminte ca azi e ziua in care o sa.l vad pe Harry.Am mai stat 30 de minute in pat si dupa am facut un dus.Apa calduta mi-a fost prietena cateva minute si pana la urma m-am imbracat cu o pereche de blugi stramti albastri,un tricou alb si m-am incaltat cu botinele mele negre.Mi-am indreptat parul,m-am machiat si am plecat catre aeroport.
Louis a insistat sa vina cu mine si pana la urma am acceptat.E prietenul meu si am incredere in el.Cand am ajuns,am vazut-o pe Anne zambind cu lacrimi in ochi.
-Buna Anne! ii spun eu imbratisand-o.
-Alicia,ma bucur sa te vad.
-Cand va ajunge Harry? o intreb curioasa.
-Peste 15 minute draga mea.
L-am luat pe Louis de mana si am mers sa iau o ciocolata calda.Vroiam sa.l vad,sa-l ating si sa-i spun cat de mult il iubesc.Am stat cat am mai stat si Harry si-a facut aparitia.Purta o pereche de blugi negri stramti,un tricou gri si era incaltat cu o pereche de conversi albi.Anne l-a imbratisat si cand m-a vazut a venit spre mine sarutandu-ma.
-Ce dor mi-a fost de tine. ii spun imbratisandu-l.
-Si mie de tine.
I-am spus lui Louis ca ma duc cu Harry si el a plecat acasa.Tot drumul am zambit si cand am ajuns la Harry acasa,Gemma i-a sarit in brate.Dupa multe discutii,am urcat la Harry in camera unde am inceput sa ne sarutam pasional,el intinzandu-ma pe pat.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mie mi se pare un capitol neinteresant.Imi pare rau.Ma voi revansa la urmatorul :*
CITEȘTI
Love or Friendship (Harry Styles Fan Fiction)
FanfictionIn momentul in care a crezut ca a ramas singura,el isi face aparitia.O va proteja pe Alicia si o va invata sa iubeasca. All Rights Reserved 2014 WhiteAngel99