Ce bine ma simteam in bratele lui.M-a intins cu grija pe pat incercand sa-mi dea maieul jos.Imi mangaia abdomenul facandu-ma sa simt acea electricitate dintre noi.Chiar il iubeam si vroiam mai mult.I-am dat cu grija tricoul jos si am inceput sa ne sarutam pasional,el incercand sa-mi desfaca capsele de la sutien.Atunci mi-am amintit ca inca nu sunt pregatita si m-am ridicat rusinata de pe pat.
-Ce s-a intamplat? intreaba Harry ingrijorat.
-Inca nu sunt pregatita. spun rusinata.
Harry a venit langa mine pupandu-ma pe obraz si imbratisandu-ma cald.Ma simteam prost ca l-am respins,dar chiar nu eram pregatita.Dupa ce a plecat Harry,telefonul a inceput sa sune.Am apasat cu frica pe butonul verde si o voce de femeie s-a auzit.
-Draga mea,vin dupa tine.
-Cine sunteti? intreb aproape plangand.
-Sunt mama ta si vin dupa tine.
Am inchis telefonul si punandu-l pe micutul meu birou.Am stat cateva minute privind stropii de apa care se izbesc de geamul meu.Natura plangea odata cu sufletul meu.M-am imbracat repede cu o pereche de blugi albastri,un tricou negru si m-am incaltat cu o pereche de tenisi albastri.Mergeam ca o nebuna prin ploaie indreptandu-ma spre vechea mea casa.Dupa cateva minute de mers am ajuns in fata usii.Am intrat timida stergandu-mi fata de apa.Am urcat spre camera mea plina de amintiri.Asta era locul meu,aici ma simteam libera.
...
Razele soarelui imi mangaiau fata.M-am ridicat lenesa din pat privind in jurul meu.Era camera mea plina de postere si amintiri.Tricoul negru de pe mine era inca ud asa ca am fost nevoita sa caut in dulap niste haine.
Dupa mai multe cautari,am decis sa ma imbrac cu niste colanti,un tricou si o pereche de sandale.Mi-am pus hainele ude intr-o geanta si am plecat la bunica.Mergeam cu capul in pamant si m-am izbit de Matt.
-Hey puric!! spune el fericit.
-Buna!
-Ce s-a intamplat cu tine? intreaba ingrijorat.
-Am adormit la mine acasa,vreau sa ma mut acolo.
-Deci despre asta este vorba.
L-am convins sa ma conduca acasa si pe drum am vorbit despre relatia mea cu Harry.Stiam ca Hazz e suparat pe mine,dar daca tine la mine o sa-i treaca.Cand am ajuns Matt m-a imbratisat spunandu-mi sa am grija.
Am intrat in casa inventand o minciuna mica.Stiam ca nu e bine sa mint,dar nu puteam sa-i spun bunicii ca am adormit intr-o casa parasita.
-Unde ai fost? intreaba bunica nervoasa.
-Am dormit la Emily.
-Bine,de acum sa ma anunti. spune ea zambind.
Am intrat in camera,alegandu-mi niste haine si intrand in dus.Ca de obicei apa este prietena mea cea mai buna si mereu ma linisteste.M-am imbracat cu o pereche de pantaloni scurti,un tricou negru si am inceput sa citesc o carte.
.....
Am deschis incet ochii oprind alarma.Iar scoala.Dupa ce mi-am facut patul,m-am imbracat rapid si am iesit din casa alergand.Am ajuns la timp si am prins autobuzul.Cand am intrat in clasa,Harry se saruta cu o fata.Emily a venit spre mine punandu-mi mana la ochi.Eram uimita,am avut prea multa incredere in el.Trebuia sa stiu ca ma va rani.Am incercat sa nu plang,dar cateva lacrimi si-au facut aparitia.De ce s-a jucat asa cu mine?
CITEȘTI
Love or Friendship (Harry Styles Fan Fiction)
FanficIn momentul in care a crezut ca a ramas singura,el isi face aparitia.O va proteja pe Alicia si o va invata sa iubeasca. All Rights Reserved 2014 WhiteAngel99