Capitolul 6.

402 21 6
                                    

Dupa ce am facut un dus,l-am sunat pe Harry.

-Buna!!spun eu cu o voce de copil.

-Buna printeso! Cum te simti?

-Ti-am zis.Vreau sa las deoparte trecutul.

-Ma bucur sa te aud.Trebuie sa mananc.Te iubesc.Pa

-Si eu.Pa

Mi-a spus ca ma iubeste.Nu pot sa cred.Oare chiar ma place sau doar se joaca cu sentimentele mele.Dupa ce am baut putina apa, am mers la somn.

....

Soarele imi lumina fata.M-am ridicat din pat si am mers sa trag perdeaua.Somnoroasa m-am uitat la micutul ceas de pe noptiera mea si am vazut ca este 12:00.Niciodata nu dormisem atat.Dupa ce m-am spalat pe dinti,m-am imbracat cu niste pantaloni scurti,un maieu si balerinii mov.Parul meu nu statea de niciun fel asa ca am fost nevoita sa-l prind intr-un coc.Mi-am privit reflexia in oglinda si am coborat in bucatarie.Mi-am luat un mar si am iesit pe usa.Soarele stralucea cu putere asa ca m-am gandit sa merg in parc.Pe drum m-am intalnit cu Matt.

-Neata!! strig eu puternic.

-Neata puric! spune el somoros.

-Ti-e somn?

-Putin.

-Se vede gandacel.

Am inceput amandoi sa radem si m-a condus in parc.Am vorbit despre petrecerea lui Emily.Linistea a fost intrerupta de sunetul telefonului meu.Ma suna Harry.

-Buna!!

-Hey micuta mea!! Hai pana la mine.

-Ok.Dar iesi la usa.

-Bine,te astept.

I-am zis lui Matt ca merg la Harry si s-a intors acasa.Soarele disparuse de pe cer si vantul batea cu putere.Cand am ajuns,Harry a venit si m-a imbratisat.Am intrat in camera lui si stateam in pat amandoi.

-Auzi,da noi suntem impreuna? spun eu curioasa.

-De ce ma intrebi?

-Pai mi-ai spus de multe ori TE IUBESC si nu stiu ce sa cred.

-Suntem impreuna printesa mea.

Cu o singura miscare am ajuns peste el si buzele noastre s-au unit intr-un sarut pasional.Simteam fiori care imi strabateau corpul.Era un sentiment unic.Dupa 5 minute ne-am decis sa mergem sa ne pregatim pentru petrecerea lui Emily.Cand am ajuns acasa,am mers direct la dus.Apa ma racorea complet si imi dadea o stare de bine.Dupa cateva minute in care apa imi fusese prietena,am iesit din dus,invelindu-ma cu un prosop pufos.M-am dus catre dulap alegandu-mi o rochie potrivita.Am probat 5 rochii si abia ultima statea cum trebuie pe mine.Era alba,scurta si cu spatele gol.Am scos dintr-o cutie o pereche de pantofi argintii,m-am dat cu putin tus,rimel si parul l-am ondulat putin la varfuri.Eram gata si atunci telefonul a inceput sa sune.I-am spus bunicii ca plec si am iesit pe usa.

-Amm..arati super. Imi spune Harry emotionat.

-Mersi.Si tu arati bine.

Am urcat in masina si am plecat spre casa lui Emily.Pe drum amandoi am fost tacuti pana cand mana lui a inceput sa-mi mangaie piciorul.Ma simteam foarte bine,dar din pacate am ajuns.

Emily a venit sa ne intampine, luandu-mi cadoul din mana si deschizandu-l.A venit si m-a imbratisat cand a vazut lantisorul si tricoul.

-Sper ca-ti plac pitic. Ii spun eu pupand-o pe obraz.

-Evident ca-mi plac.Mersi mult!!

L-am luat de mana pe Harry si am mers catre bar.Matt era cu sticla in mana si parea destul de ametit.L-am ignorat si l-am imbratisat pe Harry ,zambind ca un copil mic.Il iubeam.Era ciudat sa spun asta,dar era dragoste la prima vedere.

Dupa 2 ore ,nebuna de Emily a taiat tortul pentru ca era foarte beata si nici nu stia cine sunt.L-am luat pe Harry de mana si am plecat spre casa.Nu m-a lasat sa intru pana nu m-a sarutat si mi-a spus sa am grija.

Love or Friendship (Harry Styles Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum