Am coborat amandoi in living si am inceput sa ne indopam cu bomboane.
-Trebuia sa ne uitam la un film. spune Louis razand.
-Lasa filmul,hai sa ne plimbam. ii spun sarind in sus.
M.am schimbat repede si am plecat cu Louis in parc.A ramas tot la fel de copilaros si a inceput sa vorbeasca cu toti oamenii.Am inceput sa fac o coronita din flori si cand am terminat.o am asejat.o pe capul lui Louis.El era ca un frate pentru mine si cand am avut nevoie tot timpul m.a inveselit.
Dupa cateva ore in care am vorbit,am plecat spre casa.Tot drumul am ras si Louis se prostea,pana cand i.a sunat telefonul.S.a uitat vesel pe ecranul telefonului si i.a raspuns Ameliei.Se vedea ca o iubeste.Ne.am continuat amandoi drumul si cand am ajuns acasa,Emily si Matt ma asteptau in fata casei.Am mers spre ei si i.am salutat imbratisandu.i.
-Alicia ce zici de o petrecere in seara asta? ma intreaba Matt zambind.
-Nu stiu ce sa zic.Suna tentant,dar maine avem scoala. am spus intrand rapid in casa.
Nu vreau sa merg la o petrecere fara Harry si chiar daca ar veni tot nu as merge.Dupa cateva minute,Louis a intrat la mine in camera si a incercat sa ma inveseleasca.
-De ce ai reactionat asa? ma intreaba curios.
-Nu vreau sa merg la petrecere. i.am spus zambind.
-Esti sigura ca e numai atat?
-Da Louis.Nu vreau sa merg si nu suport cand cineva insista.
Louis a plecat sa vorbeasca cu Amelia si eu am mers in camera mamei.
-Mami ai treaba? o intreb rapid.
-Trebuie sa ma intalnesc cu niste prietene. imi spune grabita.
-Aha..vroiam sa pregatim ceva pentru Amelia.
-Maine draga mea.Acum plec.Sa ai grija de tine.
Dupa ce mama a plecat,am inceput sa.mi pregatesc cartile pentru maine.Nu prea am vorbit cu Harry azi si m.am gandit sa.l sun maine..Am facut un dus rapid,m.am schimbat in pijamale si m.am pus sa dorm.
...
M.am ridicat din pat si am coborat in living sa vad ce se intampla.Eram imbracata in pijamale roz,purtam papuceii mei cu iepurasi si parul era prins intr.un coc dezordonat.Louis era cu prietenul lui Liam.
Am facut cunostiinta cu el si este un baiat de treaba.L.am lasat pe Louis cu prietenul lui si am urcat in camera mea.Am facut un dus racoritor si m.am imbracat cu o fusta alba,un maieu albastru si m.am incaltat cu o pereche de balerini albi.Mi.am prins parul intr.un coc,m.am machiat si am coborat in bucatarie.
Louis pregatea niste lapte cu cereale si Liam butona telefonul.
-Hey baieti!! le spun luand un mar din cos.
-Buna Alicia. spune Louis.
Cand m.a vazut Liam a inceput sa zambeasca.E un baiat asa dragut.Doamne ce tot spun.Eu il iubesc pe Harry.I.am spus lui Louis ca ii i.au masina si am plecat.
Am trecut pe la bunica si mi.am luat bagajele spunandu.i ca ma mut cu parintii mei.
-Louis ce mai face? ma intreaba zambind.
-E bine.Isi asteapta prietena.
-Nu stiam ca are prietena.Se potrivea foarte bine cu tine. imi spune razand.
-Stii foarte bine ca tin la el ca la un frate si eu il iubesc pe Harry.
-Iti pierzi timpul cu acel baiat. imi spune mancand un biscuite.
-Bine, cum spui tu.
Tot timpul a fost impotriva relatiei mele cu Harry.Mi.am luat bagajele si am plecat.Pe drum l.am sunat pe Harry si i.am spusvca vreau sa ne intalnim.Mi.a spus ca are ceva de rezolvat,asa ca am plecat acasa.Bine ca nu are timp de mine.Cand am ajuns,mama era in bucatarie pregatind ceva pentru Amelia.Uitasem complet si nu am mai trecut pe acolo.
L.am sunat pe Louis si mi.a spus ca este cu Liam la o cafenea.Am luat cheile de la masina si am mers catre ei.Cand am ajuns,Liam deja imi comandase o ciocolata calda.I.am multumit si am inceput sa vorbim despre o iesire in seara asta.Telefonul meu suna si nu aveam sa.i raspund lui Harry.Daca eu nu eram importanta pentru el,sa nu ma mai caute.
Dupa cateva ore...
M.am imbracat cu o pereche de blugi stramti albastri,un tricou cu spatele gol si m.am incaltat.cu o pereche de pantofii cu toc inalt.Mi.am intins parul auriu,m.am machiat cu tus,rimel si m.am dat cu un ruj roz deschis.Dupa ce mi.am reflexia in oglinda.Am coborat la Louis.
-Arati foarte bine Alicia. imi spune zambind.
-Multumesc Boobear. ii spun pupandu.l pe obraz.
I.am spus mamei ca plecam si ne.am urcat in masina.L.am rugat pe Louis sa ma lase pe mine sa conduc si pana la urma a acceptat.Am dat muzica la maxim si mergeam cu viteza.
-Mai incet Ali.O sa faci un accident. imi spune razand.
Am apasat mai tare pe acceleratia si masina a scos un zgomot puternic.
-Ti.am zis cat de mult iti iubesc masina. i.am spus zambind.
-Dupa cum conduci, eu zic sa o lasi in pace.
-Nu.i frumos din partea ta.Conduc foarte bine. ii spun scotand limba.
Liam ne astepta in fata clubului si cand m.a vazut a venit spre mine si m.a imbratisat.Louis se uita ciudat si i.am dat un pumn.
Cand am intrat l.am vazut pe Harry la o masa cu cativa colegi de ai mei.Printre ei erau Matt si Emily.Cand m.a vazut am schitat un zambet fals si m.am asejat la masa de langa ei.Am comandat rapid un pahar de Jack's Danielle si am inceput sa vorbesc cu Liam.Emily imi tot trimitea mesaje,dar nu ma oboseam sa.i raspund.
Mi.am mai turnat un pahar si am inceput sa rad.Bautura isi facea efectul si am scapat paharul cand am vazut ca o chelnerita se dadea la Harry.M.am ridicat rapid de la masa si am tras.o de par.
-Ai grija la cine te dai! ii spun maraind.
-E cumva proprietatea ta? ma intreaba razand.
Nici nu a avut timp sa clipeasca ca i.am dat o palma.
-E al meu si nimeni nu se apropie de el.Ai inteles?
-Si daca nu vreau? Ce poti sa.mi faci?
-Mai bine nu intrebai. spune Emily zambind.
Cand am vazut ca l.a sarutat pe Harry,am sarit pe ea si am inceput sa o ciufulesc.
-Eu cand zic ca e al meu,nu glumesc.
S.a ridicat de jos si a plecat.Harry a venit langa mine si m.a sarutat.Zambetul de pe fata lui imi arata ca era foarte mandru de mine.Le.am spus ca plec si Louis a venit cu mine.
- Nu esti sanatoasa Alicia. imi spune serios.
-Am avertizat.o.Ce e al meu,e al meu.
Drumul pana acasa a fost linistit si cand am coborat din masina m.am impiedicat cazand pe iarba.Louis a venit repede si m.a ajutat.Eram plina de iarba si ma lovisem la picior.Cand am ajuns in camera mea,am facut rapid un dus si m.am bagat in pat adormind rapid.
....
Louis tot imi spunea sa ma trezesc,dar eu m.am intors pe o parte punandu.mi perna pe fata.
-Alicia e ceva important.
-Gata sunt treaza.
Louis a inceput sa.mi spuna ca Amelia va fi aici in trei ore si ca el trebuie sa se imbrace.Am mers in camera lui si am ales o pereche de blugi negri si un tricou alb cu cateva modele.Dupa ce si-a aranjat parul,eu am mers in camera mea si m.am imbracat cu o pereche de pantalni scurti,un maieu albastru si m.am incaltat cu o pereche de sandale.Mi-am aranjat parul si am plecat cu Louis catre aeroport.
CITEȘTI
Love or Friendship (Harry Styles Fan Fiction)
FanfictionIn momentul in care a crezut ca a ramas singura,el isi face aparitia.O va proteja pe Alicia si o va invata sa iubeasca. All Rights Reserved 2014 WhiteAngel99