Capitolul 14.

326 14 4
                                    

Harry mi-a zis cat ma iubeste si ne-am hotarat sa ne uitam la un film.Vroiam sa vad un film de groaza,dar Harry a ales Titanic.Nu am protestat si m-am asezat in bratele lui.In momentul in care Titanicul s-a rasturnat,lacrimile au inceput sa-mi inunde fata.Harry a oprit filmul si m-a sarutat.Il iubesc foarte mult si nu vreau sa ma lase singura.

...

Mi-am deschis incet ochii si am fost intampinata de zambetul dulce a lui Harry.M-am ridicat din pat si m-am schimbat in hainele mele.

-Dar nu mai stai? ma intreaba Harry suparat.

-O sa ne vedem mai tarziu.Trebuie sa trec si pe la Emily.

S-a imbracat rapid si am plecat.Tot drumul a fost tacut si cand am coborat din masina nu mi-a zis nimic.Am intrat in casa,oftand si imediat mama si-a facut aparitia.Mi-a zambit cald si m-a imbratisat.

-Ce s-a intamplat,draga mea?

-Pai Harry s-a suparat pe mine. ii spun aproape plangand.

-Din ce cauza? ma intreaba stergandu-mi o lacrima.

-Nu am vrut sa raman cu el.

-In cazul asta,ai gresit.

Cand am intrat in camera,am luat poza cu Harry si am inceput sa plang.Il vreau langa mine acum.M-am ridicat si l-am sunat.

-Zi repede.

-Harry,vreau sa vorbim. ii spun plangand.

-Acum ai timp de mine? ma intreaba trist.

Nu mai puteam sa vorbesc,asa ca i-am inchis.Mi-am schimbat hainele si am plecat la el acasa.Aratam ca o fantoma.Parul meu era prins intr-un coc si rimelul era intins.Mergeam foarte repede si nu stiam ce sa-i spun.Cand am ajuns,Harry era in fata casei.Am mers spre el si l-am sarutat.

-Ma ierti? l-am intrebat jucandu-ma cu parul lui.

-Sigur ca te iert.Stii cat de mult te iubesc si nu pot sa traiesc fara tine.Esti totul pentru Alicia. imi spune aproape plangand.

-Si eu te iubesc Harry.

Ne-am hotarat sa mergem la mine acasa sa o cunoasca pe mama.M-am urcat in masina lui si am inceput sa cant.Dupa zece minute in care ma gandeam cum o sa reactioneze parintii mei,am ajuns.Harry m-a sarutat si am intrat in casa.Mama ne-a intampinat zambind si ne-am asezat pe canapea.Tata a inceput sa vorbeasca cu Harry si eu am ajutat-o pe mama cu prajiturile.

Cand eram mica,iubeam sa fac prajituri.Sa le decorez cu bombonele,ciocolata si fructe.Stateam si ascultam discutia lui Harry cu tata,pana cand telefonul meu a inceput sa sune.M-am dus la bucatarie si am apasat butonul verde.

-Heey Louis!! strig fericita.

-Am sa-ti dau o veste buna Aliii.

-Te ascult Lou'.

-Maine vin sa te vad puric.

-Ieeeeiii,sa stii ca te astept. i-am spus sarind in sus.

Am inchis telefonul si am mers sa le spun ca vine Louis.M-am dus spre Harry si mi-am lipit buzele de ale lui.Dupa o ora in care Harry a vorbit cu tata,a plecat.Cu greu l-am lasat,dar mi-a promis ca ne vedem maine.Am incuiat rapid usa de la intrare si am urcat la mine in camera.

Dormisem doar o data in aceasta camera si am vazut ca am destule haine in dulap.Dupa ce mi-am facut un dus racoritor,m-am schimbat in pijamale si m-am bagat in pat,invelindu-ma cu patura pufoasa.

...

Razele soarelui se strecurau una cate una in camera mea.Mi-am luat telefonul de pe noptiera micuta si am vazut ca ceasul e zece.Am coborat zambind in bucatarie.Pe masa era asezata o farfurie plina de clatite cu ciocolata.Mi-am luat rapid o farfurie si am inceput sa mananc,verificand mesajele de la Emily.Se impacase cu Matt si ma bucuram pentru ei.Formeaza un cuplu foarte dragut.M-am imbracat rapid cu o pereche de pantaloni scurti albastri,un maieu alb si m-am incaltat cu o pereche de sandale albe.Mi-am prins parul intr-o coada de cal,m-am machiat si am plecat sa ma intalnesc cu Emily si Matt.

Am vorbit cu ei o ora si dupa am mers catre aeroport.Louis a venit spre mine si m-a imbratisat.

-Bine ai venit! ii spun zambind.

-Sa stii ca mi-ai lipsit! imi spune Louis fericit.

-Boobear si mie mi-ai lipsit.

Am mers amandoi spre casa si Louis a inceput sa-mi povesteasca despre Amelia,prietena lui care vine la mine in doua saptamani.Cand am ajuns acasa,i-am aratat camera si l-am ajutat sa-si despacheteze bagajele.Saream amandoi pe pat si aruncam hainele.Dupa ce in camera totul era aranjat,am coborat sa ne uitam la un film.

Love or Friendship (Harry Styles Fan Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum