Vaatasin nendesse silmadesse mida olin nii palju imetlenud.. Silmadesse, kus nüüd peegeldus hirm, valu ja armastus vastu.. Ma tundsin nõrkust ja lõpuks ma minestasin.. Kaugelt kuulsin Nathani häält, mis hüüdis: "Ei, Ariana ! Ära jäta mind.."
Nathan...********
Ariana lõtv keha andis tunda nagu teda poleks enam meiega kuid tundsin ta katkendliku hingamist.. Teadsin et talle on antud vähe aega.. Kuulsin eemal sireene ning tänasin maailma selle eest.. Kiirabi tõstis ta peaaegu elutu keha kanderaamile ning sel hetkel ma vajusin kokku ning nutsin.. Ma ei suutnud teda kaotada.. Ma ei tahtnud teda kaotada..
Istusin palatis ning hoidsin ta kätt.. Ariana isa astus sisse ja ma tõusin..
"Sa peaksid koju minema.." ütles ta
"Ei, ma tahan siin olla kui ta ärkab.. Mida arst ütles?" küsisin ning Ariana isa võttis voodist kinni..
"Nad annavad väga vähe lootust.. Ta ei pruugi ärgatagi.. Ma palusin neil tõsta Ariana teise palatisse.."
"Millisesse?"
"Sinna kus on ta kasuisa.. Kasuisa kes on olnud koomas 14 - 15 aastat.."
"Kas nii kaua on võimalik hoida?"
"Tegelikult mitte kuid teadlased proovivad tema peal katseid.."
"Milliseid katseid?"
"Kuidas toita inimest kooma seisundis nii et ta ei kaotaks kaalu.. Koomast välja tuleku meetodeid."
"Ega nad Ariana peal ei hakka katsetama.."
"EI, enne on vaja pereliikme luba.. Mina ei kavatse seda anda.."
Peale jutuajamist läksin ma koju.. Korteri mille olin üürinud et Ariana lähedal olla.. Kristoga saime asjad ära räägitud ning nad on Dajanaga jälle koos ja nende suhe on tugevam kui kunagi varem.
**********
Kaks aastat on möödas sellest kui Ariana kooma langes.. Muutusi on tulnud kuid vähe ning kuus kuud tagasi otsustasin eluga edasi minna.. Mul on tüdruk keda ma armastan kuid ta teab et minu südames on alati koht ka Ariana jaoks.. Ma olen talle Arianast rääkinud ning ta isegi külastab teda ja hoolitseb tema eest nagu tema hea sõbranna või isegi õde.. See kuidas ta seda kõike teeb paneb mind teda veel rohkem armastama..
Ariana isa*******
Käin iga päev oma inglikese juures ja räägin temaga.. Ühel päeval kohtasin ma seal tüdrukut kes rääkis temaga kui oma sõbrannaga ja isegi kammis ta juukseid.. Vaatasin ukse pealt ning mõtisklesin Alissiast.. Kus mu teine tütar on? Kas teda piinatakse? Miks pole ta haiglasse tulnud? Tüdruk vaatas mind oma kaastundlikute silmadega ning tutvustas ennast kui Nathani tüdrukuna..
"Nathani tüdruk?" küsisin
"Jah, ma tean et su tütre ja Nathani vahel oli suur armastus ja ma luban et ei trügi teie ellu või midagi.. Ma lihtsalt mõtlesin et oleks tore kui ma tulen siia ja hoolitsen tema eest.. Ta tähendas Nathanile palju ja sellega tähendab ta mulle ka palju.." seletas tüdruk ning mul jäi sõna otseses mõttes suu lahti..
"Andke andeks mu reageerig kuid ma pole kunagi kohanud tüdrukut kes tahab oma poisi endise tüdruku eest hoolitseda.."
"Ma ei näe mõtet kade või midagi olla.. Ma mõtlen et igal inimesel on oma elus inimene kes tähendas talle kõike.. Ma hindan seda ja saan aru kui ta käib siin ja hoolitseb.. Ma arvan kui Ariana kunagi ärkab siis saavad meist head sõbrannad. Ma ei süüdista kui Nathan tahab tema juurde kunagi tagasi tulla, kui ta ärkab.. Ma hindan tõelist armastust ega taha olla selle vahel.."
"Sa oled tõesti tark tüdruk.. Kas sa oled tundnud tõelist armastust?"
"Jah, kuid minu vead võtsid ta minult.."
"Kui sa muidugi tahad võid sellest rääkida mulle.."
"Ma ei taha olla tüütu või midagi.."
"Usu sa ei ole.." ütlesin ning meil tekkis vaikusehetk..
" Ma olin kunagi väga õel ega tahtnud näha enda ümber armastust.. Ma ajasin lahku nii palju paare ja kui üks päev ma armusin siis sain tunda valu mida tähendab armastuse kaotamine.. Ma sain oma poisiga koos olla kaks aastat kui üks tüdruk tuli kavatsusega mind ära tappa.. Mu poiss tahtis teda peatada ning kukkus noa otsa.. Tüdruk viidi vanglasse ja ma uurisin tausta.. Ta oli üks kelle ma ajasin ta poisiga lahku ja tunnistasin kohtus et kõiges olen süüdi mina..Mulle pandi mu üles tunnistuse eest kümme aastat.."
"Seda ma ei oodanud.. Miks sa tunnistasid selle oma süüks?"
"Kuna see oli minu süü.. Kui ma poisiga koos olin oleksin pidanud minema iga tüdruku või poisi juurde ja rääkima loo ära.. Ma ei teinud seda ning enda teadmata hoidsin minevikust kinni.."
"Kas mitte vead ei teegi meist inimesi.. Mis sellest tüdrukust sai?"
"Kohtus oli ta üllatunud minu üles tunnistusest.. Ta lasti vabaks ning ta külastas mind vanglas.. Ma rääkisin talle loo ning palusin et ta tooks mulle paberit ja pliiatsit.. Ma kirjutasin vangla seinte vahel 20 kirja, milles palusin andeks igalt poisilt ja tüdrukult, mida olin teinud.. Hanna sai üheks väga heaks sõbrannaks mulle sest ta andestas. Ta süüdistas end mu poisiga juhtunus kuid tegelikult oli suurem süü minul.. Lõpuks tutvustas ta mulle tüdrukut kelle nimi on Lis.. Lis oli omamoodi sala advokaat ja oli nõus mind aitama.. Ma ei te mida ta tegi kuid ta lühendas mu karistust kaheksa aasta võtta.. Ma istusin kaks aastat ja olen selle eest tänulik.. Kui ma vanglast välja sain hakkasid mulle kirjad tulema. Kõigis oli mainitud et nad andestavad ja mõnes et nad on mulle tänulikud et hoidsin ära nende õudusunenäo.. Pisarad tulid silma ning ma võtsin seda mõrku uuest võimalusest.. Hanna ja Lis on olnud mulle väga suureks toeks.." seletasin ajast tagasi minnes..
Just sel hetkel astus sisse keegi..
"Lis!" hüüdis Nathani tüdruk ning ma pöördusin..
"Paula" ütles Lis vastu ning kallistas teda..
"Lis? Nagu Alissia?" küsisin ning jäin vaatama seda tuttavat kuid samas võõrast tüdrukut..
"Mul on tunne nagu ma teaksin sind kuid mul ei tule meelde.."
"Ma olen su isa." ütlesin ning vaatasin oma tütart
"Lis kaotas mõned aastad tagasi mälukaotuse.. Mina arvasin et ta isa on maffia boss kuna Lis on sedamoodi.."
"Mis mõttes?" küsisin kuid sellele vastust ma ei saanud kuna Alissia tuli ja kallistas mind..
"Ma otsisin sind nii kaua.. Ma küll ei mäleta sind kuid ma olen valmis et seda parandada... Kas see on mu õde?" küsis ta ja just siis kui ta võttist ta käest kinni tegi Ariana oma silmad lahti..
Nad vaatasid üksteist ning Ariana naeratas..
..........................*......................................................................................
See oli siis viimane osa.. Ariana on elus ja tuleb välja et Alissial on mälukaotus.. Küsimused kes siis tappis Alissia ema? Kuidas Alissia pääses mõrvarite käest?
Võib-olla tuleb järg kunagi... :) Pildil Alissia (Lis)
Musid, kallid
-Claudia
ESTÁS LEYENDO
Võitmatu tüdruk
De TodoAriana on tüdruk kes tegeles poksimisega ta teenis välja nime Võitmatu Tüdruk kuid mingil põhjusel jättis ta selle mida arvas et ei jätta kunagi. Valu, vihkamine, sõprus ja armastus on selle loo mõte..