POV, Riley.
Ik word wakker met een ontzettende beknelde pijn in mijn hoofd. Ik had maar beter toch niet uit kunnen gaan gister avond. Samen met Luke, Nathan en Logan zijn we naar onze stamkroeg gegaan. Het was een prima avond, maar we hebben het wel weer een beetje gezien daar wat betreft de meiden. Er loopt alleen maar het zelfde soort rond, makkelijk te krijgen. Wat natuurlijk top is als je even geen zin hebt om je best te doen, maar toch een pleziertje wilt beleven. Mijn hoofd stond gisteravond even niet naar een avontuurtje. Ik had mijn gedachten ergens anders op gevestigd. Op Jessica Parker.
Ik herinner me haar als zo'n standaard nerd meisje. Stil in de klas, een kei in leren, haalt de hoogste cijfers en weinig vrienden. Het stereotype nerd die erom vraagt gepest te worden. Ze droeg makkelijke kleding, zonder al te veel poespas. Maar toen ik haar gister ochtend op school zag, was ik sprakeloos geworden. Ze is prachtig geworden. Wat een schoonheid. Ik zou haar zo graag beter leren kennen. Beter dan weten dat ze hoge cijfers haalt en dat ze niet boeiend is. Andere meiden sleur ik mee mijn bed in, om vervolgens de volgende ochtend weer te laten vertrekken. Sommige meiden bleven nog een nachtje, maar snel genoeg kwam ik er achter dat ze me alleen namen om mijn geld of reputatie. Maar Jessica geeft me een ander gevoel dat ik niet kan omschrijven. Ik heb haar nu nog een dag gezien, maar ik geloof erin dat dit best eens wat meer kan gaan opleveren dan een spetterende nacht.
De afgelopen dagen vlogen voorbij en voordat ik het wist was het al zaterdag. De dag van het grote feest. Mijn grote feest.
Het was 8 uur en het hele huis was af. Bij het zwembad hingen lampionnen en licht. Er lagen grote opblaasfiguren in het zwembad en eromheen stonden loungebanken met kussens erop. Overal stonden tafels met snacks erop en grote vaten met drank. Binnenin is een grote cocktailbar waar 3 heerlijke dames cocktails staan te shaken. Het feest zou kunnen gaan beginnen. Ik zette de muziek aan, die door grote boxen over het erf knalden. Samen met Logan, Nathan en Luke dronken we enkele shots. Bier en wodka vlogen bij ons naar binnen. Het brandende gevoel in mijn keel deed mijn lichaam oplichten. Ik was wakkerder dan ooit. Ik grijnsde naar mijn vrienden. 'Laat het feest maar beginnen boys!'
Er was al een paar uur voorbij gegaan. Overal waren mensen aan het dansen, veel in het zwembad. Er stonden mensen te zoenen en mensen die nu a helemaal zat waren. Ik zelf had ook al pittig wat drank op. Het maakte me rustiger, relaxter, nonchalanter maar vooral opgewonden. Ik keek even om me heen om mij vrienden te zoeken. Ik zag Nathan met een meid in een hoekje zoenen. Hij trok haar shirtje steeds verder omhoog en zij ging met haar handen door zijn haar. Wat een bofkont. Luke en Logan stonden bij de cocktailbar naar de bardames te grijnzen. Ik besloot dat het tijd was voor een cocktail.
'Hey schoonheid, mag ik een Scorpino van je? Met extra vodka.' knipoogde ik naar haar. Ze keek me verleidelijk aan en ging aan de slag met mijn bestelling. Toen het klaar was schonk ze het voor me in een glas en overhandigde het me. 'Dankje.' zei ik toen ik haar zwoel aan keek. Ik nam een slok. Het was echt heerlijk. De alcohol brandde in mijn keel en ik huiverde van genot. Ik liep naar buiten en ging even het zwembad checken. Ik keek wat naar mijn drankje waarna ik vervolgens op keek. Ik knipperde even met mijn ogen om te checken of ik wel in de realiteit beland was. Ja, ik was in de realiteit beland. De realiteit waarin de prachtige Jessica Parker in een kort jurkje voor mijn neus stond op mijn feestje.
'Hey Jess, is het toch?' zei ik tegen haar. Ze keek me met haar knappe gezichtje geïrriteerd aan. 'Voor jou is het Jessica.' zei ze kattig. Damn, ze is echt behoorlijk knap als ze chagrijnig is. 'Aangezien dit jouw feestje is kun je me vast de toiletten aanwijzen?' zei ze. 'Maar natuurlijk.' zei ik met een vuile grijns op mijn gezicht. Ze keek me aan en zuchtte diep. 'Niet zo zuchten liefje, dit wordt een mooie avond.' zei ik nonchalant. 'Noem me geen liefje, Riley Adams!' zei ze. 'Wat brengt jouw hier, liefje?' zei ik met extra nadruk op liefje. Ze rolde met haar ogen maar gaf wel antwoord. 'Ik ben door een meisje van school meegevraagd.' antwoordde ze. 'Dus jij dacht zeker, het beste feestje ooit van, door en met Riley Adams, daar ga ik natuurlijk heen.' zei ik plagend. Haar wangen kleurden rood. 'Dus, goed, ehm.. waar is de wc?' vroeg ze stotterend om de ongemakkelijke stilte te verbreken. 'Ja, loop maar mee.' Ik pakte haar hand vast en leidde haar naar binnen. Al snel trok ze haar hand uit de mijne.
We liepen de trap op, een paar gangen door en uiteindelijk kwamen we bij de toiletten aan. 'Dankje.' zei ze en liep de wc's in. Ik klopte op de deur. 'Heb je geen hulp nodig? Ik zou je graag helpen schatje.' de grijns op mijn gezicht die ze niet kon zien was te gewoon te horen in mijn stem. Ik zag voor me hoe haar wangen nu rood aan het kleuren zouden zijn. Ze gaf geen reactie, het bleef stil. Ik hoorde haar door trekken en haar handen wassen. Ze gooide de deur open en keek me weer geïrriteerd aan. 'Ik zie dat je geen gebruik gemaakt hebt van mijn aanbod?' zei ik tegen haar. Ze gaf me een stomp in mijn maag die ik nauwelijks voelde. Ik dreef haar in een hoekje door steeds dichter bij haar te komen, waar door zij steeds een stap achteruit zette. En natuurlijk was daar ineens, de muur.
Ze stond met haar rug tegen de muur aan gedrukt. Mijnhanden lagen aan weerszijden van haar lichaam tegen de muur aan. Onze gezichtenwaren enkele millimeters van elkaar verwijderd. 'Mijn aanbod blijft voor jeopen staan schatje. Niet alleen vandaag maar voor altijd. Ik stop niet voor ikjou heb.' Dat gezegd, kwam ik nog dichter bij haar. Een zijde zachte aanrakingvond plaats tussen onze lippen vanuit mijn initiatief. En toen liep ik weg.
JE LEEST
Not you again!
ChickLitJessica, Jess, Parker gaat alweer naar een nieuwe school toe. Ja, alweer... Op de basisschool werd ze zo erg gepest door Riley Adams dat ze van school wisselde. Daarna ging ze natuurlijk naar het voortgezet onderwijs. Maar na drie jaar bleek dit een...