ADAM..

46 8 0
                                    

Oysa ben onu özlediğimi kendime bile itiraf edemiyorum ki. O sesine bile ne kadar ihtiyacım var tahmin edemezsin. Uzaktan bile görmeye razıyım aslında seni. Ama nerdesin,kiminlesin bilmiyorum be adam. Hasta mısın? Üşüyor musun? Aşık mısın? Benden sonra kime "meleğim" dedin? Kime seni seviyorum dedin? Hiç birini bilmeden özlüyorum seni.

Çoğu zaman hiç haberin olmadığı halde hiç bilmediğin bi yerde saatlerce seni bekliyorum. Sonra gelmediğin için yine ağlıyorum. Sonra seni sevdiğim için kendime etmedik küfür bırakmıyorum. Ah be adam seni görünce içimdeki heyecanı hissetmeye ihtiyacım var benim. Ela gözlerinin içimi ısıtmasına ihtiyacım var.

Biliyor musun senden sonra kimseyi sevemedim ben. Seversin falan dediler de. 3 yıl oldu be defalarca denedim. Ama içimdeki ihanet ediyormuşum hissini geçiremedim. Adam tamam gelmiyorsun ama sevdirme kendini bana. Canım ne kadar yanıyor tahmin bile edemezsin. Alt tarafı sevdik diyorum fazla bu acı bu bünyeme.

Ah be adam senden sonra hayal kurmayı da bıraktım. Onu da sen öğretmiştin bana. Saatlerce oturup hayal kurardık. Şimdi o kurduğumuz hayaller kesiyor umutlarımı. İntihara sürüklüyor seni seven yanlarımı. Ateşkes ilan edemiyorum ruhumla. Onunla bile kanlı bıçaklıyız...

Ben hala aynıyım. Sevmiyorum insanları. Ama hala anlamıyorum onlar neden beni çok masum görüp kötülük beklemeden seviyorlar adam aklım almıyor. Ben iyi biri değilim deyince gülüyorlar bana. Eğer iyi olsaydım sen gitmezdin bunu da anlamıyorlar adam. Adam sevdirme kendini bana çok seviyorum canım yanıyor yine. Yasakla kendini bana sevemeyeyim adam gözlerini sevmeyeyim

DüşüncelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin