chapter 5

2.3K 95 4
                                    

BAB 5

(real or fantasy)

"Arghhhh ~ ~kenyangg nyer ! " L mngeliat dh mcm berok dlm zoo..kahkahkah..same..entah2 depa ni adek beradik yg trpisah..hehe

"wei pi jamban sat..teman kn aku.. ! " kitorng semue pndng ash..ahish..takkan lh tu pon nk kne teman kn..parahh dh mmber aku ni..

Dah lah aku paling mls nk pi jamban..seriuss..malas..tk rajin..dh lh tandas mcm puaka...puaka habess!!

"alah kau ni..pi je lh sorng2..klo ko nmpk hntu ..ko buat bodo je.."

"blahh lah ko..klo aku jumpe hntu tu..boleh lh thn..tpi aku tkut trjumpe ngan psyhco tu ..teman kn aku.. " ash merayu kt kitorng supaya teman kn die pi tandas..

Alahaii..

"tk baek ckp die psyhco..kite tk tau tu betol ke tak..klo maen teka je boleh dijadikn fitnah...ko tau fitnah tu lbih trok drpd mmbunuh.! Jdi jage sikit mulut tu " bidas zafri..msing2 trdiam..

Aku trfikiq ape yg zafri ckp btol..

"yup..aku rse kite tk ptut tuduh die..mungkin betol nish ckp..si zaquan tu... er..normal..dh lah cpt lh msuk tndas "aku ckp dkt paan smbil kakiku melangkah msuk ke tandas puaka tu....yg msuk ke tndas , Paan , ash , dn aku..

Mase kami bertiga dh msuk..tibe2 pintu tndas tertutup!

"bummmmm"

"weiiiii korng !! " L , zahin dn zafri mngetuk pintu dr luar

Aku , ash dgn Paan didlm tndas cume terkebil2 pndng ke arah belakang pintu..

"yo korang ~ " zaquan pndng kami dgn pndangan yg mnjengkelkn.,di tgnnye trdpt

Gunting ! eh jap..kt gunting tu ade kesan darah ! apakahh!!?

" kau nk apa zaquan !! ? " aku beranikn diri utk bertnye..ash dn Paan dh mngundur ke belakang..ok ni mnyeramkn..

"hehehehe..ko mesti trtnye kan..kt gunting ni drh ape ?? " zaquan mengangkat gunting tersebut..dn jilat darah yg berade di gunting trsebut..

Yerkk! Jijik tol..die betol2 PSYCHO!!

"lekk rr bro tk yah tkut..ni darah aku gak..hehehehe " zaquan mnunjukkn lengannye yg...

Ya Allah ! zaquan toreh tgn die !..

" weiii korangg!!!"

" Korang okeyy takk kt dlm tu !!! "

" weiii bukak pintu ni !!! "

Aku trdgr suara zahin , zafri ngan L mnjerit kt luar..

Kt luar sane tkde ke cikgu ke ape..siott lahh..time ni lh cikgu mghilang..hishhh

Aku pndng tajam ke arah zaquan..aku tk ptut tkut..budak cmni sngaje je nk buat aku goyang!..puihh..aku tk kan goyang ngan budak cmni!

"ape...ape ko..nak!? "aku tau Paan mnggeletar..buktinye..ckp pon trgagap..ingtkn mngkuk ni berani sgt..

"aku bukan ape..aku cume nk ckp..jgn berani2 kwn dgn danish ! kalo aku tau korng rpt ngan danish..korng tunggu je ape aku buat!! " zaquan pndng kearah kami..dn mmbuka kunci pintu..

L , Zahin ngan Zzafri terkejut tngok Zaquan di dpn pintu..

Zaquan jln dn die berhenti..die memndng kami dgn senyum sinis di bibir "kalo aku tau korng repot kt cikgu ..korang terime lah balasannye " slps berkata2 zaquan teros pergi ..

Kami teros balek ke kelas..msing2 diam..tk tau nk ckp ape..

><><><><><><><><><><><><>

KAWAN SEKELAS AKU IS PYSCHO!?Where stories live. Discover now