BAB 7
(zaquan)
"arghhhhhhhhh! Tolong zaquan..jgn buat mcm ni kat mak.."
Aku memandang mak dgn pndngn kosong..aku menutup mata ..air mata aku mngalir keluar..
Aku teringat mcm mne pakcik seksa aku..
"pak long ! maafkn zaquan !!sakitt pak long!!.." air mata aku mengalir kuat!..ketika itu aku brumor 10 tahun..
Aku duduk bersama pak long selame 2 tahun..dr aku drjh 4 hingge drjh 5 ..
Setiap hari aku kne dera dgn pak long ..aku tk buat salah..anak2 die yg crik psl ngan aku..
Semue ni ayah ngan emak yg salah..kalo dorang tk buang aku..gerenti aku tk mnderita...disbbkn ayah dn emak slalo gado mmbuatkn aku tk pernh dpt rasa kasih syg drpd sbuah keluarga..!
Aku membuka mata..aku melihat didpn aku..emak..
Emak kandung aku sndiri ! wanita yang mengandungkn aku , wanita yg melahirkn aku..dan wanita yang membuang aku jauh drpd keluarga !! menanges , merayu !
Aku pergi kearah emak lalu aku mnyepak tepat2 dimuka emak..
Emak menanges teresak2..aku tunduk dn tngok muke emak yg berdarah tu..
"emakk! Maafkn zaquan makkk!!! " aku peluk erat mak..aku menangess teresak-esak...
Aku tk tau ape yg dh berlaku kt otak aku..org kate aku gile..tak..aku tak gile !! aku normal !!!
''kau gile zaquan..! ko dh gile ! "
takkk semue tu takk betol ! aku takk gile !!!!!!!!!!!!!
"terbukti ko dh gile..cube ko bukak mata tu setan!! Depan tu mak kau..ko terajang mak ko hahahaha..ko dh gilee!!!! "
.. aku pegang kepala aku..aku hentak ke dinding..kepala aku berdarah
..
smnjak aku balek dr rumah paklong 5 thn lps aku asik2 dgr suara2 dlm otak aku !!
aku hentak kepala aku didinding beberapa kali smpai lah aku tk dgr suara tu
"AKU TAK GILE LAH BODOHHH!!!!!!!! AAHAHAHAHAHA !! "
Aku pergi kearah emak yg tgh mngesot tuk keluar dr pintu..aku tarik rmbut die..aku dekatkn muke die dgn muke aku.
"WOII! KAU NAK PEGI MANE !!??? " aku tengking kt emak tnpa belas kasihan..
"lps..lpskn ...uhhuukkkkk " emak batuk..ade sesuatu cecair keluar dr mulut mak..aku tngok cecair itu dn..
''darah'' aku memandng mak aku dn aku tros peluk..
''emakk maaf kn zaquan mak..bhuahahahahahahahaahaha '' aku gelak smbil menanges mcm org hilang akal..
Aku hentakkn kepala mak ke pintu..emak cube melarikn diri..emak mngesot lagi..aku amek pisau disingki..dn teros cucuk di perut emak....emak tk bergerak..
"emak..emakk..emakkkk!!!.." aku berdiri smbil mncarik sesuatu..aku gelabah..
" kau dh bunuh mak kau !. kau bunuh die ssame seperti ko bunuh ahli keluarga pak long kau ..haha baguss zaquan bagus "
Arghhhhhh!! Aku memegang kepala.."arghhhhhhhhhhhhhhh" suara tu dtg kembali !!
Aku pergi ke bilik stor ..aku mengambil plastic smpah yg besar..
Bile aku pergi balek ke dapur..aku nmpk..
"ayah"
"YA ALLAH ZAQUAN !! APA YG KAU BUAT KAT MAK KAU !!!! " ayah menerpa aku..
YOU ARE READING
KAWAN SEKELAS AKU IS PYSCHO!?
RandomPsycho. Seorang yang pelik Seorang yang bertindak luar kawal. Selalunye budak macam Ni kurang kasih sayang. Kekadang die terdengar something bercakap.. Padahal orang lain take dengar pon.. ERM selalunye kalau camtu..gangguan mental.. Yup. Danish,air...