chapter 11

2.3K 111 27
                                    

BAB 11

Aku bukak2 je mata..aku bukan berada di dlm rumah puaka tu..tpi hospital ! lepas je aku call mak aku..aku tidur..dn tros pengsan kot..kahkah..enth..magic!~

aku trjage..dkt smping aku ade mmber2 laen..smue ade..kecuali Airil..shbt baek aku..depa smue citerlh kt aku yg aku ni pengsan dh 3 hari..bla bla bla..pstu depa pon ckp lh bilik adek zaquan ade kt sblah..so aku bangun dn depa smue tolong aku bangun dn dorng angkt aku duduk ats whellchair..dh mcm org tua ! bukn sbb aku lumpur ok..itu sbb aku still lemah..aku bangun sbb aku nk pegi bilik adek zaquan..

lagipon zaquan dh bunuh Airil..tpi kami tk brdendm dkt adek die..sbb adek die tk brsalah..

''yo budak ! '' aku pndng adek zaquan yg tgh brsembng dgn makbapak Airil..mereka kemungkinan dpt terima yg Airil dh meninggalkn depa..

"weii !~ tolong tolakkn..my bodyguard '' aku mengarahkan L utk tolak aku utk dtg lebih dkt dgn adek zaquan tu..adek zaquan pndng aku dn die trsenyum ceria..

Makbapak Airil keluar ..

Kitorng smue lepak dkt ats katil die..tkde lah smue..ade yg duduk ats kerusi..yg duduk ats katil L ngan Ash je..dgn Paan skali..

''wei..name ko spe ? '' serius dr awl aku nmpk adek zaquan ni..aku tk tau pon nme die..

''Ahmad Airil '' kitorng smue tersentak..nme die..sebijik dgn nme Airil..aku menggosokkn kepalanye die trsenyum ceria dkt kitorang ..aku hrp die dpt hidup bahagia mcm budak laen..

Okke ending citer ni..agak sad ending sbb ape? Sbb Airil tkde dkt sisi kami..tpi tkpe..skrng ade Airil junior disisi kitorng..makbapak Airil mngambil Airil junior sbgai ank angkt..lagipon depa mne ade ank slain drpd Airil..slmt lh makbapk Airil ni jenis sepsis mcm Airil..jenis tk berdendam..Zaquan pulak..masuk tanah dahhh~ mayat2 dlm rumah puaka tu pon dh dikeluarkan..Byk gak lh zaquan bunuh org..family die , family pakcik die , posmen ,..aduh posmen pon die pi bunuh sian abg posmen tu..

Kitorng ?? kitorng mcm biasa..cume..nme kitorng agk trkenal lah sbb trlibat dgn org psycho kn..rupe2nye zaquan tu pernah msuk hospital mental..cume ..taklah die bijak kot..die pura2 jdi normal..psl tu die trlepas..padahal saraf2 die bru nk brhubung pstu tibe2 saraf2 die trputus..mksdnye die dh thp kritikal gajah nk bersalin..lbih kurang lah ..~

Kitorng sekolah mcm biasa..cume agk fobia lahkn psl smue2 ni..

THE END ~

KAWAN SEKELAS AKU IS PYSCHO!?Where stories live. Discover now