2 ay sonra
Selenayla yeniden arkadaşız..Ama arkadaşızz..bu arkadaş kelimesi beni deli ediyor..😠😠😡😠Keşke Selena ile sevgili olduk diye bilsemmm...
Yarın doğum günüm ve 14 yaşıma gircem.ama hiç mutlu değilm..
Neyse
Bu sabah daha erken kalkmıştım ve şimdi okul zamanı geldi.
Uniformamı aykabımi ceketimi giyib çantamı telefonumu alıb çiktim..
Okulda
Bu gün okula dahada erkenden gelmiştim..kimse yoktu sınıfta.
Ama Bir tek selena nın çantası ve ceketi vardı....
Kendisi herhalde kantinde yada lavabodaydı...
Dayanamayıp selenanın ceketini kokladımmm....😍😍 (tövbe sapik varr ahshsjahsbs)
Kendimi bir an cennetde gibi hiss etdim..
Ne kadarda güzel kokuyorduu..
Parfüm kokusu deyildi kendi kokusuydu....Hemen ceketini bırakıb kantine indim
Evet Selena ordaydı...
Yanına oturub selamlaşdık.İkimize çay ısmarladım ve bi biskrem.
Sonra sınıfa kalktık çocukların çoğu gelmişti..Ahhh Selenayla çay içmek çok güzeldi blaa.
Sevinç henüz gelmemişti .Selena benim yanıma oturdu.
Konuştuk . ama çok sıkıcıydi çünki derslerden konuşuyorduk.Hemen ayağımın altında bir kağıt buldum. Okudum
:içinde selenayı yı seviyorum yazıyordu.
Sinirlerim iyicene tavan yapdı.
Bunu yazan o**s** yu bulursam öldürücemmmm😠😠😡😠😡😠😡😠😡😠😡😠😡😠😡😠😡😠😡
Selena ne yazıyo dedi bense hiç bir şey yazmıyor dedim ve kağıdı çöpe atdım.
Sevınç geldi
Selena yerine geçti
Ve bioloji hocasıda geldi
Booş boooş yarım saat konuştuuu
E tabi hocayı dinleyen kim....😄
Bu gün okulda çocuklardan Selenanın nın instagramı olduğünu oyrendimAcaba neden bu zamana kadar bana söylememiş??!
Adini oyrendim.Evde:
Hemen instagrama gibip Selenayı buldum ama kendi resimlerini koymuyormuş.😢
Neyse. Oda beni instagramda bulduSelenanın takip etdiklerine bakarken ondan iki yaş küçük kardeşininde instagramı olduğunu oyrendim. İkisinide takip etdim.neyse saat geç olmuştu.
Babamda işten gelmişti. Oturup ymek yedik
Ve ben yatmaya gitdim....He zamanki gibi kulağimda kulakcıklarım kafamda Selena.....
Okuduğunuz için çok teşekkürler..
Oy veriib yorum yazarsanız çook sevinirim