Sezon Finali.14. Bölüm.❤karşılıklı AŞK❤

74 25 10
                                    

Başlık...
sezon finali derken, yani bu bölümden sonra diğer bölümler kısa bir süreliyine yayımlanmayacak ! . sadece kısa bir süreliyine.

Görünüşe bakılırsa , sera akıllanmış! Artık Kenana yüz vermiyo. Aferin ona. Telefonunu koyup odadan çıktım. Kenan dan intikamımı tam alamamıştım. Onu yine dövmek istiyordum. Ama onun yaptıklarının yanında benim onu dövmem çok saçma. Ona daha da başka şeyler yapmam lazım! Ama ne?!.

Hâlâ Selenayı düşünüyorum. Ona sevgimi itiraf etdikden sonra eskisi gibi arkadaş bile deyiliz. Hemen onun gönlünü almam ve onla barışmam lazımdı...evet yarın okulda ona arkadaş olmamızı söyliyicem. Başka çarem yok!

Annem : Zackk! Yemek yemiyecekmisin?? Ya Sera sen??
Z : Sera uyuyo , ama ben yiycem.
A : tamam gel hadi.
Masaya oturdum... Ooooo annem döktürmüş yine yaprak sarmasını.... Behbehbeh..
A : Zack, sera ve sen seviyorsun diye yaptım..
Z : ayu canım annecim . ellerine sağlık.
A : afiyet olsun!
Eevet. Yemeyimi yedim.. Çoook güzel di. Annem uyumaya gitti. Serada uyuyo. Babam iş'te. Ben ne yapıyım?!. Bendemi uyusam?
Yatağıma uzanıp , telefonla oynamaya başladım... Yine sıkıldım. Biraz ders çalışıyım.....evet matematik.kimya .coğrafya.fizik ..derken uykum gelmişti.birazcık uyuyum dedim.....Rüya görüyordum.

Selenayla ben 22 yaşındayız. Sevgili olmuşuz. Evlenmişiz..Selena hamile. Baba olcam yanii..bundan güzel bir rüya olabilirmi lan!..
Masaya oturup yemek yiyorduk. Selena nın sancısı tutdu. Selenada 9 aylıkmış.. Hemen Selenayı hastaneye yetiştirmişim. Veee doktor elinde iki tane çocukla..yani biri kız , diğeri erkek ikizlerle bana doğru geldi. Neyse işte . işleri falan hall etdik. Eve geldik. Selenayla çocuklarımızın ismini düşünmüşdük
Kız olan..Larissa . Erkek olan..Harry..
Bizim aile biraz ingiliz olduğu için bu isimleri koymuşuz. Vee mutlu mesut yaşamışız...

Son.

Akşam...

Hâlâ uyuyordum... Bir kapı sesine uyandım... Aa babam gelmiş. Hoş geldin babacımm..
Hoş buldum oğlum.. Ee ne yapıyorsunuz..??

Babacımm annem yaprak sarma yapmışss...
C : aa gerçektenmi Layla??
L : evet Corc. Ama sen istedin diye diyil. Çocuklar seviyor diye yapdım..!
C : bak senn.. Hahaja
Neyse sofraya oturup akşam yemeyimizi yedik.
Yemeyi bitirdikden sonra. Ben ve Sera yatmaya gittdik.

Sabah...
Sabah olmuş... Saat 07:00 okul a hazırlaşıyorum. Elbisemi falan giydim. Çantamı ceketimi telefonumu alıp çıktım.. Okula vardım.... Sınfa girdim.. Selena gelmiş..

S : merhaba zack.
Z ; merhaba nasılsın?
S :iyi. Sen?
Z : bende..

Hemen Selenanın kolundan tutup kantine indirdim..

S : Zackk! Ne yapıyorsun? Delimsin??

Z : bekle yaa.
Kantinde oturduk..

Bak Selena. Biz senle artık eskisi gibi deyiliz. Yani unutalım bu olanları. Yani bak.. Ben sana duygularimi itiraf edtim. Sen bana karşılık vermedin falan. Ama unutalım. Artık seni arkadaş olarak görüyorum.(en azından arkadaş olmamız için yalan söyledim. Onu hâlâ seviyordum.)

S : ee şeyy zack... Ben .. Ben.. Ben de aslında sana aşığım. Seni ilk gördüyüm günden beri aşığım.. Yeter artık. Hep bunu içimde tutdum. Ama yeter artık bıkdım. Ve bunları sana söyliyeceyime söz verdim. Ve söyledim... Anla bunu Zack...! BENDE SENİ İLK GÖRDÜYÜM GÜNDEN BERİ SEVİYORUMMMM !!!.
Z : Ben şok! Ben iptal!

SEZON FİNALİ

Diğer bölümler
1 aydan sonra falan yayımlanacak !

Acaba Zack Selenanın dediklerinden sonra ne yapacak?

Selenayla Zack sevgilimi olacak?
Kenan bu duruma ne diyecek?

Hepsi ve daha fazlası...Sezon Finalinden sonra....

ZACK VE MACERALARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin